
istediklerimiz yolunda gitmediğinde
veya hayatımızda bizi anlamayan sevdiklerimizin varlıkları yüzünden
tükenmişlik durumuna geldiğimizde
ki çoğu zaman bu duruma gelir bir çok insan
peki işte bu gibi durumlarda
yorgunluğunuza iyi gelen şey nedir?

Zamanında bı milli eğitim bakanı demistiya hani.. su öğrenciler olmasa ne güzel yönetirdim maarifi! O hesap işte... hayat güzelde insan çirkin be kardeşim..
Teşekkürler
Söylediklerimi anlamayan, anlasa bile mantıklı bir çıkarım yapamayan, iki kelimeyi bir araya getiremeyen insanlar ve hayallerim yorar en çok.
İnsanlar yoruyor beni sadece...
Hayat istediği gibi üzerime gelsin sesimi dahi çıkarmam ancak insanların üstüme geliyor olması çok yoruyor beni.
Ne hayat ne insanlar fedakarlıklarım yordu beni mecburiyetlerim. ruhum da gönlümde itikafta şimdi dinleniyorlar
Cevap
15Cevap
Duruma göre değişiyor bazen hayat bazen insanlar bazende herşey yanlız kalmak hoşuma gidiyor..
Karamsar, anlayışsız ve bencil insanlar beni yorar ve ne hikmetse yine insanlar iyi gelir bana; çıkarsız, dost olan, gözleri gülen insanlar...
Dünyadaki hiçbir dil izah edemedi, olup biteni. Sessizlik böyle icat edildi... susmak..
sevmediğim kişilerden uzaklaşmak Bunun içinde Ankaradan çok uzaklara gitmek
bir tatil herşeyi çözecek. Isler yoruyor çünkü :|
bana iyi gelen tek şey sessizlik sonsuza kadar surecekmis gibi olanlardan
hepsi yoruyor da, dinlendirecek bir şey yok acı olanda bu!
Allah'ı unutmak yorar bizi. Biz hayattan ve insanlardan sanarız.
Bugüne kadar hiç yoruldum dediğimi ya da bir işin peşini bıraktığımı hatırlamıyorum
Hayat ve insanlar
yorgunluguma iyi gelen bir şey keşfedemedim henüz
Bazı zorunluluklar ve arada kafamda olan saçma düşüncelerim yorabılır
İnsanlar üstüme çok geliyor bazen nefes alamıyorum ama kendi kabuğuma çekilip orada saatlerce müzik dinlemek en iyi gelen şey bu sanırım :/
Değişim yorgunluğuma iyi gelen tek şey.
Yoran tabikide insanlar zaten diğer konularıda ekleyen insan
Insanlar yorar, oan mutlu edecek tek sey sevgi olur
Valla hiç bir şey yolunda gitmediği için bende bilmiyorum beni ne yoruyor. İyi gelen bir şey de yok.
Bazen dusundukleri agir gelir insana, yorar.
Sevdiklerim:) Huzur huzur huzur
Temizlik yorar hiç sevmem 😂
Beni anlamayan sevgilim, tatile ihtiyacımız var
hepsi yorar bu yuzden yalniz kalmak istiyorum
hayat beni çok yoruyor bazen
Bilsek böyle olmazdı zaten
İnsanlar yorar yoruyor
Sevdiğim adam ama iste ise yanimda degil
bende aynı oleyim hep yorgun
Hayatı zorlaştıran insanlar
Beni yanlız bırakan sevenlerimin olduğunu bilmek
Hayat ve beni anlamayan sevdiklerim.
Hayat yorucu bir maraton asla pes etme sjsjjs
beni anlamayan insanlar yoruyor
hayat başlı başına yorar
beni anlamayan sevdiklerim yorar tabikide
sessizlik huzur..
İnsanlar.
Insanlar...
Anlaşılamamak.
insanlar
çok şey
insanlar
insanlar
Hayat yorar.
Uzun bir tatil.
hepsi yorar
Hayat
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar