
İnsanlar günümüzde artık neredeyse çift karakterli. Artık hiç kimse göründüğü gibi değil. En sevdiğin insan bile gün gelip sana sırtını dönüp gidebiliyor. Senin kötü gününde seni bırakıp giden biri oldu mu hiç?

Evet gitti ablam dediğim bir insan..
Kendimden çok sevmiştim be.
Benden bir yaş büyük olmasına rağmen abla dedim ona ben.
Sigara içmem asla hatta karşıyım ama bu konu geçince bir tane yakasım geliyor.
Canım acıdı be.
Kardeş kazığı yedim resmen.
Kimseye dahada gerçek anlamda güvenmedim o günden sonra.
Gerçekten çok neşeli biriyim ama bu konuda efkara bağlanıyorum.
Zaten artık farklı şehirlerdeyiz ondan ne gerçek hayatta nede sosyal medyada bir iz yok..
Ya öldü falan herhalde ya da her şey yalan olduğu gibi kendiside yalandı.
Evet yolları açık olsun 😊
hayatımdaki bir çok insan
kötü günü biter bitmez hayatımdan çıktı
iyi günün sefasını yeni dostları ile geçiriyor:)
Bırakıp gitti
Cevap
15Cevap
Herkes birbirinden çekiniyor güvenemiyor çünkü mk.
Herkes yedekte bir karakter daha tutuyor ki tatlı canları yanmasın. Herkes şımardı. Kimse şöyle dürüstçe acı çekmek istemiyor. Hayat kısa çünkü artık. Kısa ve hızlı
Oyunlar çoğaldı. Oyun var artık. S. ktiğimin dünyası
Aksine bana kötü günümde destek olan birkaç kişiyi ben terk ettim ya da kaba davrandım.
Evet oldu. Hatta o kadar iyilik yaptim ki oma hep yaninda oldum. O aldattı yeni öğrendim ve zor günlerim de çekip gitti.
hiçbir insan bir başkasını kendinden çok sevemez ama aşık falan olmuşsa geçici körlükten öyle zannedebilir.
hemde 2 kisi ama artik tecrube die bakiyorum onlari serefli olmadiklari icin suclayamam
Kötü günü herkesin olmalı ki iyiyi kötüyü görsün. ..
Evet oldu iki en yakın arkadasımdan biriydi bir süre küs kaldık ama sonra dayanamadık tabi diğer en yakın arkadaşımın doğumgünü sayesinde yine beraberiz😊
Bir insana vazgeçilmez olduğunu hissettirdiğinizde, ilk vazgeçeceği kişi siz olursunuz.
(Sigmund Freud)
Gitmek mi :) gitmek bile bazem guzeldir o durumun kelime anlami yok
Hiçkimseyi beni bırakıp gidecek kadar yakın tutmuyorum kendime. O yüzden böyle bişey de yaşamıyorum.
iyi günde herkes yanimda da kötü günümde kimse yok... ne garip
Olmaz mı ya oldu tabi
İnan insanlarn hepsi öyle istisnalar, çok az
Bni yalnız bırakmayan dostlarım var diğerleri gitmiş kimin unrunda😏
Faniler gider, Allah ise kalıcıdır.
Evet oldu öyle nankör biri...
Herkes gider ki zaten
Evet yaşadım böyle bir şey 😓
Tecrube diyoruz kardeşim işte
giden çok oldu özellikle yakın arkadaş dediklerim
kötü gün de kimseyi bulamadım ki yanımda
Oldu buda geldi basimiza
Arkadaşım.
Evet😒
Hayır
Evet
oldu cok degersiz hissetmistim kendimi
Hayır
evet çok oldu oyle
Hyr tabiki deeeee
gitti.
evet gitti.
Evet degmedi
Gitti🗣
gitmeyen kaldı mı
Evet.
Işte o Allah ın emri
Gitti
Yok tedbirliyim
hatırlamıyorum
ewet..
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar