Her şey tatsız tuzsuz geliyor, nasıl yaşanır ki böyle?

Arkadaşlar merhaba. Hiç bu tarz sorular sormazdım ama artık kendimi çok kötü hissetmeye başladığım için buraya yazıyorum. Klişe cümle var ya "Hayattan zevk alamıyorum" aynen öyle. Ne yapsam boş geliyor, kimle konuşsam bunalıyorum. Keşke hiç var olmasaydım diye geçiriyorum aklımdan. 1 hafta normal oluyorum, 2 hafta depresif. Sürekli 2 senedir böyle.

Bu sene mezuna kaldım, çok fazla evdeydim sosyallik sıfıra yakındı. Birde 2 sene üst üste ders çalışınca fena bunaldım. Psikolojim çok karmaşık, 1 senedir olmayacak biri için aşk acısı da çekiyorum. Ne kadar aşk denebilirse artık takıntı yaptım galiba. Unutamıyorum da. Kendimden hiç beklemediğim şeyler. Bu psikolojik bir şeyse adı nedir? Bipolar falan olabilir miyim? (Yaş 20 bu arada)
Her şey tatsız tuzsuz geliyor, nasıl yaşanır ki böyle?
Cevapla