Arkadaşlar merhaba. Hiç bu tarz sorular sormazdım ama artık kendimi çok kötü hissetmeye başladığım için buraya yazıyorum. Klişe cümle var ya "Hayattan zevk alamıyorum" aynen öyle. Ne yapsam boş geliyor, kimle konuşsam bunalıyorum. Keşke hiç var olmasaydım diye geçiriyorum aklımdan. 1 hafta normal oluyorum, 2 hafta depresif. Sürekli 2 senedir böyle.
Bu sene mezuna kaldım, çok fazla evdeydim sosyallik sıfıra yakındı. Birde 2 sene üst üste ders çalışınca fena bunaldım. Psikolojim çok karmaşık, 1 senedir olmayacak biri için aşk acısı da çekiyorum. Ne kadar aşk denebilirse artık takıntı yaptım galiba. Unutamıyorum da. Kendimden hiç beklemediğim şeyler. Bu psikolojik bir şeyse adı nedir? Bipolar falan olabilir miyim? (Yaş 20 bu arada)
Bu sene mezuna kaldım, çok fazla evdeydim sosyallik sıfıra yakındı. Birde 2 sene üst üste ders çalışınca fena bunaldım. Psikolojim çok karmaşık, 1 senedir olmayacak biri için aşk acısı da çekiyorum. Ne kadar aşk denebilirse artık takıntı yaptım galiba. Unutamıyorum da. Kendimden hiç beklemediğim şeyler. Bu psikolojik bir şeyse adı nedir? Bipolar falan olabilir miyim? (Yaş 20 bu arada)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar