Ben tam olarak öyleyim. Yaşıtlarımdan evli hatta çocuklu olanları görünce zombi görmüş gibi oluyorum. ''Daha çok erken değil mi?'' dememek için zor tutuyorum kendimi. Aslında erken olsa da çok erken değil ama ben kendimi yetişkin gibi hissetmiyorum. Bu durumu yaşayanlar var mı? 😂 Bahsettiğim çocukça tavırlar değil yalnız sadece evlilik, çocuk gibi şeyler sanki sizin için mümkün değilmiş henüz onun için çok küçükmüşsünüz gibi hissetme durumunu kastediyorum.
Şu yaşa geldim hala yetişkin gibi hissetmiyorum dediğiniz oldu mu?
Ben de çok enerjiğim ama bu iyi bir şey bence ilerde evlenince felaan asık suratlı bir eşten iyidir 😂😂 Evlenme şeyi de değişiyor yaş olgunlaştırmıyor ki zaten
aynen o şekilde geçen kız arkadaımla sahilde oturuyorum manzara müthiş hava müthiş tam o sırada önümüzden yunuslar geçiyor aaaa yunuslara bak ne güzel dedim ne işi var burada yunusun ne diye durduk yere beni kandırıyorsun dedi denize atasım geldi kızı :D :D
Okudum. Sinirbilimcilerde tam olarak bundan bahsediyor. beyinde kaplayan bilgi ağı alani genişledikce olgunluk ağirlik dedigimiz eylem gerceklesmeye basliyor. Asiri zeki cocuklarinda yasitlariyla tatmin olamamasinin en onemli sebebi budur.
Ben çocukken yaşıtlarımdan olgundum. Yaş ilerdikçe zaman tersine aktı bende. Çocuk gibi hissetmiyorum zadece yetişkinlerin dünyasına hazır değilmişim gibi
Yaşıtlarım evlenip çoluk çocuğa karışmadı. Denk gelince o tepkiyi veriyorum dedim. Benim çevremde erken evlenen yok. Hepsi mezun olmanın, iş güç peşinde :D
En İyi Cevaplar