Şu yaşa geldim hala yetişkin gibi hissetmiyorum dediğiniz oldu mu?

Ben tam olarak öyleyim. Yaşıtlarımdan evli hatta çocuklu olanları görünce zombi görmüş gibi oluyorum. ''Daha çok erken değil mi?'' dememek için zor tutuyorum kendimi. Aslında erken olsa da çok erken değil ama ben kendimi yetişkin gibi hissetmiyorum. Bu durumu yaşayanlar var mı? 😂 Bahsettiğim çocukça tavırlar değil yalnız sadece evlilik, çocuk gibi şeyler sanki sizin için mümkün değilmiş henüz onun için çok küçükmüşsünüz gibi hissetme durumunu kastediyorum.
Şu yaşa geldim hala yetişkin gibi hissetmiyorum dediğiniz oldu mu?



Şu yaşa geldim hala yetişkin gibi hissetmiyorum dediğiniz oldu mu?
Cevapla