”Mutlu olmak için büyük nedenlere gerek yok.
Cebimde 75 kuruşum var, havada bahar.”
Nazım Hikmet
😍
Cebimde 75 kuruşum var, havada bahar.”
Nazım Hikmet
😍
Tamamiyle mental algının yöneltilmesi ya da karmadan beklentiyle doğru orantılı bir soru kimisi 1 ekmek bir tas çorba ile tatmin olur kimisi bunlarlada tatmin olur ama tas ve kaşık altın olsun ister o yüzden değişir yani
Mutlu olmak için kimisine yiyecek, kimisine de bir yuva gerekiyor. Banaysa sadece bir atan kalp. Bu kalp paha biçilemiyor. İşte bu canımı çok sıkıyor :/
kendi kendine yeten delilerdwenim ben😊
Cevap
10Cevap
Nazım Hikmet "Hava da" yı yanlış yazmış. Kınıyorum kendisini.
Pek öyle abartılacak sebeplere gerek yok.
Gülümsemesi bile mutlu eder, onun varlığı mutluluk, mutlu olmak için görmek ve hissetmek gerekir, bakış açımıza baglı
Nefes aldigim icin sukrediyorum ve bu beni mutlu kiliyor
Büyük sebepler aramam. Küçük şeylerden mutluluk duymasını bilirim. Ama hayattan istediğim şey bu değil, kesinlikle bu olamaz
saçma birşey aklıma gelir ve kendi kendime gülerim işte bu beni mutlu etmeye yeter
Üstad doğru söylüyor.
Hayır gerek yok cok mutluyum 😇
yok sağlıklıyım namazlarımı kılabiliyorum
Büyük memeler diye okudum:)
hayır.
Bazen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar