Dünyaya bir daha gelsem, bir kenara çekilip "ne istiyorsanız alın, zıkkımın köküne kadar sizin olsun ama bana bulaşmayın; ben kavga etmek istemiyorum" derim sadece. Kendime yetiyorum çünkü. Sessizliği seviyorum, çok alıştım buna. Ve hayat, bazı şeyleri kabullenmeyi zamanla öğretir insana. Herhangi birinden herhangi bir şey ummazsanız kırılmazsınız. Sahiplenmezseniz bir şey kaybetmezsiniz. Birine inanmazsanız yalan söylemesine fırsat vermezsiniz... Böyle yaşamak mümkün mü peki? Kim bilir... Öbür türlü de yaşamak mümkün olmadı nasılsa... Yaralıymış, beni anlarmış, o da benim gibiymiş, durmuş, gelmiş, gitmiş, yorulmuş, susmuş, konuşmuş vs hepsi hikaye...
Güncellemeler
+1 yıl
Sahiplenmezseniz bir şey kaybetmezsiniz.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer