Çünkü ben anlayamıyorum insan sevmediği, bir yakınlık hissetmediği birini sırf zengin diye evlensin. Aynı evde zengin diye adamla nasıl yaşayacaksın, nasıl miden alacak ki? Kızlar zengin erkek olsa hemen evlenir inancını saçma buluyorum. Siz etrafınızda gerçekten böyle bir şey gördünüz mü? Yoksa tercih edilmeme sebebinizi ya tipe ya paraya bağlayıp kurtulma amacıyla mı söylüyorsunuz?
Beyler cidden zengin erkekler kızlar tarafından tercih ediliyor mu?
binlerce örnek var karşında şimdi bir ali ağooğluna bak birde eşine hele aydın doğana bak birde sevgilisine etrafımda gördümmü fazlasıyla sırf para için maddiyat için dost hayatı yaşayan binlercesi var ayrıca mide olayına gelirsek karnı aç olunca midenin bir anlamı kalmıyor zaten bu insanlar özgüvensiz çalışmaktansa yan gelip yatıp sırtını birine dayamak isteyenler genelde
Örnekleri varda onlar normal insanlar mı ben artık çözemedim cidden. Escort gibi görüyorum. Çünkü baban yaşındaki adamla nasıl oluyorsun sırf zengin diye. Escortları aşağılamak değil amacım ama para karşılığı bu işi yapanlar onlar.
emin ol escortlar daha dürüst ne istediği belli işi gücü belli ücreti detayı belli apaçık ve net senin bahsetceklerinin zaman içinde boynuz takma ihtimalide kuvvetle muhtemel escort beni nasıl boynuzluyacakki adı üstünde zaten yapacak fakat diğeri tamemen duygusal
ayrıca sadece bayanlar olarak görme bu durumu 2-3 arkadaşım var zengin olgun kadınlarla para karşılığı her altı yiyen de var sorsan bir gün çalışmışlığı yoktur hemde
O adamlar onlarla olurken kafa çalışıyordur heralde. Adamlarda suç var kimse kusura bakmasın. Kızı yaşındaki kızın aşkından ona geldiğini inanacak yaşı geçmiştir.
emin ol kafa çalışmıyor bende içine dahil bak kendimi ayrı kefeye koymuyorum biz erkeklerin kafa gerçekten o anda duruyor yani yaradılıştan olduğuna inanıyorum artık hani derlerya erkekte köpek nefsi vardır düşünemyirlor demekki ki buna girişiyorlar
yani bir nevi senin dediğin gibi escorttan tek farkı fiyat konuşmuyolar escort söylüyor işte 2 saat şu kadar falan bunlar sınırsız ücrette anlaşıyolar ki para bu kadar kıymetliyken yakışıklıymış gençmiş güzelmiş falan bakmıyolar tamemen çıkar ilişkisi oluyor tabi ama mutluluk veya gerçek aşkla uzaktan yakından alakası yok tabi sonuçta alan veren razı bize ne düşüyor bizene demek
öyleleri de vardırki dünyayı bağışlasan elini bile tutturmaz bu insanın içinde ya çevremizde görmüyormusun veya sosyal medyada erkek olsun kız olsun ceplerinde çay içmeye vallahi paraları yoktur bakıyosun hepsi sosyetik falan filan hep gözler en yüksekte gerçe normal bizim ülkemizde ki dizileri falan görünce normal yani anasını satyım her dizide milyardar erkekler yalılar villalar çantalarla paralar holdingler falan filan şimdiki nesli özenti kılıyor
Bende iyi bir yaşam isterim ama bunu bir eş yoluyla olsun asla istemem. Bir kere gururumu kırar bu durum asla onun karşısında bu duruma düşürmem kendimi. Kendim çalışır istediğim hayatı elde ederim.
hay ağzına yüreğine sağlık ya insan önce kendi ayaklarının üzerinde duracak bende buna hep inanıyorum düşünsene tamamen maddi olarak eşine yaslanırsan hep bir eziklik duyarsın adam sana yansıtmasada sen içinde yaşarsın bunu bu sebeple övünebilirsin düşüncenle sadece sen değil senin gib düşünenler çoğalırsa zaten konuşmaya gerek kalmaz sağlıklı bir insan kimseye muhtaç olmaz ya neden olsun he neden olur inan ki tembellikten mesela ufak bişe anlatayım escorta soruyosun ne kadar kazanıyorsun dudak uçuklar o derece ulan biz her türlü ameleliği yapıyoz onun 1 günde kazandığını bir ayda alıyoz bunun helali haramı nasıl olacak arkdaş ya bazen isyan ederken ulan kadın olmak vardı diyorum sonra düşündüğümde tövbe diyorum kendime allah öylede etmesin ya işin basitine kaçmaktır bu bizim mahallede ki yasemin abla salakya zaten kadını bildim bileli merdiven siliyor niye onun şeyi yokmuydu sorsan bide bunlara hepsi gururludur onurludur tüküreyim onların gururuna ya
Tüm escortlara laf edemem bazısı o konuma düşmüştür ve çıkış yolu bulamamıştır onlar hariç işin kolayından buna devam eden ya da tercih eden konusunda sizinle hem fikirim. İnsan bu hayatta onuru, gururu, haysiyeti için yaşar ve bunlar olmadan siz bir hiçsiniz insanların gözünde. Bu yüzden kendi ayaklarının üzerinde durup istediğin hayatı kendi istediğin şekilde yaşamak varken bir sülük gibi başkasının kanını emip hayatı yaşamak acizliktir. Kimse kendini bu konuma düşürmemeli.
sonuna kadar haklısın ve şu sitede adam akıllı birilerini bulup seviyeli şekilde sohbet edebildiğim için hakikaten mutlu oldum salak salak sorularda varya bu sebeple tebrik ediyorum öncelikle ve akıllı zeki gururlu onurlu olduğunu düşünüyorum sen kolay kolay sıkıntı yaşamazsın hayatında içimden geldiği için yazmak istedim sadece gerçekten teşekkürler 2-3 kelam laf edebildik sonunda teşekkürler
hiç önemli değil böyle olgun kendini yetiştirmiş insanları burda görmek güzel siteye üye olduğuma pişman değilim en azından bunuda övgü olarak algılama hakettiğin gördüğüm bu gerçekten sağol allaha emanet ol kendine iyi bak sağlıcakla kal lütfen
kız hayatından bezmişse gözü ne aşk ne sevgi görür bence. para pul peşinde tek amacı bu olan kızlar var bu dünyada bizzat gördüm yani. hoş bulmasada yakınlık hissetmese de atıyor kancayı.
çünkü çoğu kız paranın köpeği olmuş durumda 😂😂 ben mesela bir kızdan hoşlanıyor isem teklif etmeye gerek duymam paranın kokusunu aldiririm köpek gibi gelirler 😂😂😂
Senin için zor değil mi sırf parana geliyor olmaları. Paran bitince gidecek hiç arkasına bakmadan ve gerçek sevgi nedir bilmeme ihtimalin var ve gelenler hep parama gelecek diye tereddüt edip kimseye güvenemeyeceksin. İşin cidden zor Allah kolaylık versin.
hayır zor değil çünkü gerçekten beni ben olduğum için seven insanlar da oldu ama gelenlerin geneli paraya geliyor para düzenli yatırım yaparak bitmez merak etme çok şükür
Böyle insanlar var tanıdıklarımda var malesef. Ama ben sevmediğim insana parası için katlanmam karakter şart, sevdiğim insanında hiç parasına bakmam zaten.
Net şekilde evet.. parası olan erkeği kadınlar mantiksal açıdan düşünür nasilsa zamanla severim düşüncesi. Aslında kadınları alçaltan bir durum. Bir nevi bedenini ceza/ödül gibi sunuyor. Hayat şartlarından bıkan kadınların tek çıkış noktası.
Onur veya hissiyat mantık ile yürümez benim fikrim. Ek olarak diyebilirim ki bir çok kadın kendini sadece sunmak için avlanıyor.. Gurur biraz geri planda je zaman ki tokadı yerse veya onur kırıcı bir durumu yaşarsa o zaman belki bu dediğin güdü devreye girer kadında. Ve asla unutmaz..
Anladiğim kadarı ile sen bu tip kadınları sevmiyorsun. Bahsettiğin kadın profili toplum içinde gücünü ve saygisini bir nevi maddi kazancı ile birlestiren özgüven ve kültür sahibi kadinlardan yanasın. Haklısında iliskilerde aşk arayan kadınlar zaten gururunu zirvede tutar. .. ama ölçülü 😄
Gururumu yok sayan aşkı istemem. Tabi ki kadınların kendi ayakları üstünde duran, gururlu, onurlu, güçlü olmasını diliyorum. Sülük gibi başkasının sırtından geçinen aciz bir kadın profilini övecek değilim.
ali ağaogluna bak anlarsın. adam bunlar benim mallarım diyor evindeki kadınlar için ama o haysiyetsizler gık diyemiyor. neden? çünkü işin ucunda para var birsey derlerse aç kalacaklar parasız kalacaklar lüksten yoksun kalacaklar.
Ben öyle kızları affetmiyirum işte iyi dedin erkeğe de yazık valla ben 25 yaşına kadar duygusaldim ama 25 ten sonra varya kimseye acimiyorum artık dalgaya alıyorum kızları 😀😀
etrafımda var birde bunda anlaşılmayacak bir durum yok insan kendini neyin mutlu edeceğini düşünürse onunla mutlu olur kimisi para ile kimisi araba kimi sevgi ile
az önce yazdıklarım erkekler içinde geçerli sen kadınları sorduğun için öyle yazdım bana sorarsan hayır evlenmem ben mantığı ile duygularını dengede tutan birini tercih ederim ama çok zor
Para önemlidir. Ben de tercih ederim, zengin bir kadın beni istese? Çünkü iyi bir hayat sunacak sana. Zamanla da ısınırsın, anlaşırsınız. Mesele güzel bir yaşam sürmek, sevilir sonra.
Ortadoğu ülkelerinde bu oran ne yazikki daha da fazla lafı siyasete getirmiyim ama Ortadoğu ülkeleri gelişmemiş ülkeler olduğu için cahil kesim çok kandırılma oranı yüksek buna bu konu da dahil kimisi dediğin gibi para peşinde koşar kimisi birinin lafı yla hareket eder o yüzden Ortadoğu ülkelerini hiçbir zaman sevmiyorum
Hadi Ortadoğu'yu geç tamam daha bireysel bakalım eğer her kim beni param için seviyosa ona insan gibi davranmam hayvandan daha beter muamele ederim tehlike yani uyarıyorum olum ile bile sonuçlanabilir hatta daha pis şeyler yaparım
Bu hakkı kendinizde görmek saçmalık. Bu tarz insanlardan hoşlanmıyorsanız hayatınıza almazsınız ama siz potansiyel bir katil olabileceğini söylediniz. şu an ne dediğinizin farkında mısınız?
E zivanadan çıkarsam napim insan gibime durayim kusura bakma da biri seni paran için sevmesi ne demektir biliyomusun sen aşağılık in teksin sen kimsin ki senin paran için varım demektir asagilama yi kaldiramam insan olana insanım ama insan olmayana artık bilmiyorum yani
Düzelir yaralar nasir bagladik ca daha sert dayanik li olur sun gonlun korerir daha zor sever sin daha secici olur ve insanlara daha az guve nir sin adida tecrube olur onur suz luk degil
Dünden beri KS'de hep zengin erkek konulu sorular dönüyor. Bende merak ettim cidden zengin diye kızlar bir erkekle olabilir mi? Şahsen benim midem almaz bu yüzden merak ettim.
her kez bir degil kimi olgun sever kimi cocuk kimi zengin olsun der kimi nefes alsin yeter der oyuz den ne biz erkek ler hepimiz ayniyiz nede siz kadin lar kisiye gore degisir
Tercih meselesi ayrı ama sevmediğin insanla sırf zengin diye evlenmesi mantıklı değil. Seviyorsan zengin olsun demen anlaşılır ama diğer türlü parayla evleniyor.
insan lar okadar yoz lastiki inanamaz sin ask kal madi gibi bisi farkli lik pesin deler ben duz oldugu gibi biriyim yeni jenerasyon bana ters o yuz den de ev de kaldim :) degis mek ten se kalim ya
Siz kadinlar çok degişken ve birbirinizden çok farklisiniz. Birinizin ak dediğine diğeriniz kara diyebiliyor. O yüzden artık şaşırmıyorum.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Direkt zenginligine evlenmiyor kimse bu kadar dar goruslu olmayin zengin olunca ulasilabilirlik artar moralini bozacak bazi dertler yoktur kısmen daha neseli ilgi cekicidir giyim kusamda bir adim ondedir vs vs
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Öyle karaktersiz bir sürü kız var. Bu sitede çok onlardan
En İyi Cevaplar