Bu alemde insanlara güvenmek daha zor kolayca yalan söyleyebiliyorlar. Karşıdakinin güvenilir olduğunu anlamak için neler yaparsınız? #güvenelimmi#büyükyorumcu
İnternetten tanıştığınız insanların güvenilir olduğunu anlamak için ne gibi bir yöntem kullanırsınız?
Açıkçası çoğunlukla %100 güven diye bir şeyin lafını bile edemem. Sonuçta internetten tanışma size bir yere kadar güven verir bu da en fazla %65'e kadar yolu var sonrasını yüz yüze alırsınız. Konuşmalarda %40 kadar güven, paylaşım sitesiyse paylaşımlarıyla +15, geriye kalan %10 ise insanların içgüdüsel güvenidir. Güvenilir olmasını anlamak açıkçası çok uzun sürüyor. Bu yüzden oldukça zor.
Bir şey yapmaya gerek yok. Hep muallak oluyor her şey. O duygu bir kere kırıldığı zaman geri kalan doğruları bile sorgulamaya başlarsın. Kötü bir şey. Ciddi manada salak yerine konulmak kötü hissettiriyor
Yöntem çok basit ! Namustan en çok bahsedenlerin en namussuz olması, aldatmaktan en çok bahsedenlerin en çok aldatan olması, ''beni terk etme'' diye ağlayanların genellikle terk eden taraf olması gibi anlaması zor olmayan durumlar vardır. Ayrıca " Efendim ben diğerleri gibi değilim, içim dışım birdir" diyorsa, noktanın yanına soru işareti koyulmalıdır.
Bende sevgilimle tanıştım Facebook'a şimdi evlenmeyi düşünüyorum bence insan konuştukça güven geliyor herşeyin anlatıyor söylüyo yani şimdiki kızlar da erkekler de güven olmaz ama yani görüntülü konuşmayla ya da Konuşma tarzıyla belli eder
Güvenebilmek çok zor bir şey. Bazen senelerdir arkadaşınız olan birine bile birçok konuda güvenemiyorsunuz. Ama uzun süre boyunca konuşmadığım birine kesinlikle güvenmem
Tek bir yalanını yakalarsam anlarım ki o kişiye güvenmemeliyim. Ayrıca kendisiyle çeliştiği durumlar göz önüne çıkarsa o kişi güvenilmez biridir gözümde.
En İyi Cevaplar