Mesajlara geç cevap veren insanlar kendilerini cool sanıyorlarmış! Siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?

Devrimiz hızlı mesajlaşma ve haberleşme devri. Mili saniyeler içerisinde mesajlar iletiliyor istediğimiz kişiye istediğimiz şeyi haber verebiliyoruz. Ancak iletim ne kadar hızlı olursa olsun karşı tarafın beyninden sinyal alamadığımız sürece mesajlaşma gecikiyor.
Mesajlara geç cevap veren insanlar kendilerini cool sanıyorlarmış! Siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Bazıları ise mesaja bilerek geç cevap vermenin kendisini cool gösterdiği düşüncesinde.
Mesajlara geç cevap veren insanlar kendilerini cool sanıyorlarmış! Siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?
-Peki siz mesaja geç cevap vermenin cool gösterdiğini düşünüyor musunuz?
-Bu tarz insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
#NoAnswerBitches #CevapsızÇınlama #Bıyıklı
Mesajlara geç cevap veren insanlar kendilerini cool sanıyorlarmış! Siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla