Devrimiz hızlı mesajlaşma ve haberleşme devri. Mili saniyeler içerisinde mesajlar iletiliyor istediğimiz kişiye istediğimiz şeyi haber verebiliyoruz. Ancak iletim ne kadar hızlı olursa olsun karşı tarafın beyninden sinyal alamadığımız sürece mesajlaşma gecikiyor. Bazıları ise mesaja bilerek geç cevap vermenin kendisini cool gösterdiği düşüncesinde. -Peki siz mesaja geç cevap vermenin cool gösterdiğini düşünüyor musunuz? -Bu tarz insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz? #NoAnswerBitches#CevapsızÇınlama#Bıyıklı
Mesajlara geç cevap veren insanlar kendilerini cool sanıyorlarmış! Siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Kendi dünyasında ezik fazla değer görmeyen önemsenmeyen işsiz güçsüz insanlar sırf karşı tarafın gözünde bu duruma düşmemek içindeki ezikliği bastırmak için cool oldugunu işinin gücünün olmadıgını anlamaması için sarfettiği boş bir çabadır Bu tip insanlara ayna misali yaklaşırım bir kaç sefer sonrasında boş işlerle uğraşmamak adına iletişimi komple keserim heryerden zaten bir süre sonra fazlalsıyla kendilerini ıspatlıyorlar ne kadar cool olduklarını :D
Bende genelde geç veriyorum bazen 1 saati bile buluyo ama giderken bak oyuna giricem yazamam diyorum. Ya da direk oyuna giriyorum 1 saat sonra söylüyorum. Coolluk bir durum yok ya bu geç cevap verme işini sadece sağı solu çok oynayan insanlar şov amaçlı yapar.
Tamam arada sırada geç cevap verirsin bu meşguliyetten dolayı olabilir, ama aşırıya kaçınca da bana göre cool falan değil. Umursamaz, önemsemeyen aptalın teki gibi gelir.
Geç cevap verene şimdiye kadar cool gözüyle bakmadım. Bu saatten sonra da bakmam. Hele ki önemli konularda mesaj beklerken 2-3 gün geciktirenler var ki onlar tamamen sorumsuzluklarından yapıyorlar. Whatsappın arka plan verilerini kapatmadıkça geç cevap yazmıyorum
Hayır ya çok sinir bozucu bir durum. Yani bazen işi vardır geç yazar ya da yazamaz ama bunu sürekli yaparsa ben soğurum karşımdakinden. Kendimde yapmam öyle şeyler bilerek, hiç te cool durmuyorlar yani ☺
kendilerini kandırıyorlar. öyle cool falan olunmaz. geç yazana bir daha yazmam. kesinliklede neden geç yazıyosun diye sormam. ozmamn nasıl cool olunuyormuş öğrenmiş olur :)
En İyi Cevaplar