Bu başlık altında hazırladığım bir bencem vardı zamanında... düşünün mesela; sırf sizin iyiliğiniz için sonunun nereye varacağını hiç düşünmeden hayatınıza müdahale eden insanlar var mı hayatınızda? Peki bu insanların hayatınıza müdahale edebiliyor olmasının önüne geçebiliyor musunuz? #BirTutamAşkk #İyilikkavramı
"Her şeyi senin iyiliğin için yapıyorum" diyen insanların iyilik kavramına oldukça uzak olduğunu düşündüğünüz zamanlar oluyor mu?
Var ailem... müdahale etmek için savaştım ama olmadı, onların kararını yaşıyorum. memnunmuyum hayır kuzum, ama Allah büyük herkes birgün yaşattığını Yaşar , imtihandır geçer bitanemm
Kimseden iyilik istemiyor ve beklemiyorum çok şükür, kimse iyiliğimi istemesin iyilikte yapmasın ben kendi kendime yeterim Rabb'im bana yeter, iyiliğimi düşünenlerden sadece zarar gördüm canları cehenneme
'' sence çok da yapmacık gelmiyor mu'' altında bensiz yapamazsın ya da ben musade etmiyorum gerçeği öteki tarafda da masum bir ya canımmm ama ben senin iyiliğin için yapıyorum biliyorsun sahteliği..
Etmeye kalkanlar var ama ben uygun görmedikçe izin vermiyorum. İnsanlar bişrşeyler yapmaya bayılırlar, iyi ya da kötü ama hayat benim, benim sözüm geçerlidir hayatımda.
biri akıl ya da yol gösteriyorsa emin olunki bir cikarda vardir yani derimki körü körüne yapmayin her seyi düşünve oyle yapamak gerek oldugunu dusunuyorum.
müdahale etmeye çalışan insanlar tabiki oluyor. Ama önemli olan benim ne kadar uyguladığım ya da ne kadar düşüncelerime uyduğu. En azından kulağıma küpe oluyor bu laflar.
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > "Her şeyi senin iyiliğin için yapıyorum" diyen insanların iyilik kavramına oldukça uzak olduğunu düşündüğünüz zamanlar oluyor mu?
En İyi Cevaplar