Eğer biri saçma ve basit şeylere bile kızıyorsa, o kişinin sevgiye ihtiyacı vardır. Kişi, sevgiye olan açlığını dışarıya bu şekilde yansıtıyormuş. Peki siz, basit ve saçma şeyleri bile büyütüp sinirleniyor musunuz?
Biri saçma şeylere bile kızıyorsa, o kişinin sevgiye ihtiyacı vardır! Basit konuları hemen büyütüp sinirleniyor musunuz?
Çağımızda çoğunluk sevgi ve ilgiye aç aile ve yetiştiriliş birazda popüler kültürle ilgili bir durum şuda var ilgilenince sevince bunlara ters tepiyor yani seni değil ilgini istiyor değerli hissetmek istiyor , ego tatmini istiyor bu tiplerden uzak dururum
Fakat kardeşim günlük hayatta sürekli karsılasıyor ve tartısıyorum evet büyütüyorum olayları cunku benim için öenmliyse bir konu karsımdakinin önemseyip önemsemediği beni bağlamaz lafına dikkat edecek adam olacak, öenmli önemli, Mesela geçenlerde bir arkadasım tanıdık bir abinin kızına göz koymuş takılmak istiyor ayağını denk al dedim eger canını yakarsan bende senin canını yakarım dedim ona sana ne diyor sevdiğim bir abimin kızı dedim herkes önemsemeyebilir ama ben önemserim, mesela sokakta birine laf atar biri müdahale ederim veya gücü yetiyor diye bir cocugu döven birini görsem agzına ederim kodum mu oturturum herkes önemsemez ama ben önemserim birçok ögretmen müdür yolu kesmisimdir ilkokul cocukları selam verir Soner abi böyle böyle oldu der elimden gelenni yaparım baskası boşver der ben boşvermem küüçük bir çocuk bile olsa, mesela saygısızlık benden küçük biri labali konusur selam verir boarım onu haddini bildiririm herkes yapmaz ama ben yaparım kardeşim gibi daha cok var ornek
Teşekkür ederim kardeşim yüzlerce örnek yazabilirim, mesela biri bir hata yapar ona baskı yaparlar engel olurum, mesela bir cocuk saftır dıslarlar engel olurum, mesela müslüman bir kardeşime laf ederler engel olurum, mesela tanımadıgı bir kıza kasar derler engel olurum hayırdır sana nerden biliyorsun gözünle gördün mü ispat edebilirmisin cunku bos keseden konusan bos cok insan var iyi sabahlar kardeşim :D :D
Önceden kısmen sinirli biri yüksek sabrımla kendimi kontrol eden biri olup şu an sakinsem hep sevdiğim kız sayesinde yanında huzurluyum mutluyum, daha dengeliyim...
o anki görüş senin için saçma olabilir delice aptalcada gelebilir peki o kadar cinayetlet neden işlenir bir anlık olaylardan çoğunluğu o saçma denen konular yüzünden
Sakinligi ögrendik bu hayatta efenim.. Sakin olmayi.. En önemlisi sakin kalmayi.. Zorlansak da yapacak bisi yok.. Sevgi acligi günümüzde asiri ayyuka cikmis birsey.. :/
Bu bir teori dir tüme varamazsınız öfke kabul edememek veya ikna olmaya karşı bilinc altı bir duvardır bende aynı şeyi yapıyorum ve sevgiye muhtacım çünkü bulunduğum popilasyonu bilinç altımda reddettim ve karşıt bir duruş sergiliyor
Misal vericem şimdi Misal : şimdi iki çift var seviyorlar birbirin Felan filan işte Aralarında en sevdiği yiyecek patates kızması. diyeli ... ve faraza patates kalmış evde çiflerden biri ben illa patates yerim! Patates yerim! Diye tuturur çiflerden biri derki patates olmasada olur. der Ama öteki deli olur inat eder büyütür Nerdeyse bir patetes yüzünden ilişki bitecek Diyer arkadaş daha vakur, tevazu sahibi empatiyle yaklaşıyor olaylara
Şimdi gel ayır pirincin taşını... Yukardakilerden hangisi çiflerden en basiti Cevap şıkını aşağıya yazarsan sevinirim. denizcim
Ne o zaman? Yukarda üyle yazıyor ağlayıp zırlıyor beni sev beni sev ne olur bağırıyorum cağırıyorum Küçük bir şeyden sinirleniyorum. İlgi mi? gösterim Bildiğin ruh hastası bu
Şımarıklık ve agresiflik ayrı şeyler. Ayrıca benim dediğim ilgi göster diye kızan kişi değil, normal kızan kişi. Sadece kızmasının sebebi içten içe sevgi eksikliğiymis. Bu yani
Hayır. Ya normal kızmaktan bahsediyorum niye anlamıyorsun? Kıskançlık falan değil. Kişilik olarak ilgi bekleyen biriymiş, ama ilgi göstersin diye kızmıyor. Sadece normal kızıyor ama bunun iç dünyasındaki sebebi buymuş.
Kisura bakma hayatımda böyle saçma sapan bir ilişki görmedim , duymadım sahit olmadım. O yüzden anlamam normal Çok gereksiz bir polemik Böyle saçma bir ilişkimi olur😕
Ne biliğim sen ya toplum sosyal ilişkiler soruyorsun ya da aşk bende aşk ilişkiler kategorisinde zannetim😅 iki saaten berin rezil oluyormuşum haberim yok😅
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Biri saçma şeylere bile kızıyorsa, o kişinin sevgiye ihtiyacı vardır! Basit konuları hemen büyütüp sinirleniyor musunuz?
En İyi Cevaplar