Bizi seveni biz niye sevmiyoruz?
Bizlerin sevdikleri de genel de bizi sevmez ne yaman çelişkidir bu asd
Bizlerin sevdikleri de genel de bizi sevmez ne yaman çelişkidir bu asd
bizi seveni niye sevmiyoruz diye birşey yok. aşk karşılıklı guzeldir. şimdiye kadar sadece bir kez karşılıksız aşk yaşadım. o da geçiyor. ama sırf beni biri cok seviyor diye onu sevemem ve sevmediğim birine asla katlanamam. bana dese benimle ol yoksa kendimi asarım yine olmam. Karşılıklı aşkın bir kere tadını aldın mı asla vazgeçemezsin.
Elma armudu seviyor diye armutta elmayi sevecek diye bir şey yok. Birde ekstradan biz malız galiba ondan 😁😁
Valla olmaz ilk ben dedim. Mal benim 😂
Ay mükemmel miyiz ne 😂
burada mal varsa başı ben çekiyorum xD
@SiteninDeliAkıllısıı rica ederim böyle şeyler deme. En mal olan beniim 😂😂😂
hayricim bu sitede o ünvanı alacak en son kişilerden birisin :D
@SiteninDeliAkıllısıı canımcığım deme böyle şeyler akimina kapilasim geliyor sjsj
malları buraya etiketlerdim ama görüşüm kalkar zira onlar kendilerine kötü bir sözü konduramaz. Eleştiriye tahammülleri yoktur. O yüzden yaşasın troll takılmak :D
@SiteninDeliAkıllısıı onlar her yerde kendilerini belli ediyor zaten. etiketlemeye bile lüzum yok ki 😁😂
Tesekkurler bebek 😄
Zuzucum, bizi seveni niye sevmiyoruz
Bilmem bende öyle şeyler olmadı
Ama sanırım bu durumu yaşayanların değer bilmediği aşikar
Beni beğeneni ben ben beğenmem, benim beğendiğim ise beni beğenmez. Yoksa ben tipsiz miyim haa:D
:))
Yok estagfurullah. Tipsiz olan benim sjsjsks
Cevap
4Cevap
Birisi sırayı bozmuş. Birisinin sevdigi bir baskasini seviyor. Onuda sevmedigi seviyor😄
Garibim ya bizi seveni değil de üzeni severiz manyağız biz
Kıymet bilmiyoruz. Çelişkilerin en karmaşığı :D
Sevsek de bir şey değişmeeceği için
ben beni seveni severim knks
bunlar hep açgözlülükten 😄
Kalp kalbe karşı değilmiş demek 😃
Vallahi ben kimseyi sevmiyorum ne kadar hojdir😄
Çünkü bizi sevmeyeni seviyoruz🌸
Ben, kendimi sevmedigimden
seviyorum gayet
Bu isler nasip ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar