S. a. gecici ehliyet 17 yasinda. alinirmi. kerdesime dusunuyorum guzel kullanio arabayi masallah?

gecici ehliyt almak istiyorum kardesime yasi 17 Şu an benim yasimda 24. ben 18 de aldim ama kardesime 17 yasinda verilmezmi gecici. 18 ine girdi zaman. da tam ehliyet alsin
S. a. gecici ehliyet 17 yasinda. alinirmi. kerdesime dusunuyorum guzel kullanio arabayi masallah?
Cevapla