Sizce bütün psikolojik hastalıkların sebebi "İman Eksikliği mi" ?

Özellikle günümüzde artan Anksiyete, Sosyal Fobi, OKB, Şizofreni, Bipolar Bozukluk ve diğer bütün Kişilik Bozuklukların (Şizoid, paranoid, çekingen vs.) sebebi İman Eksikliği midir yoksa sevgi eksikliği mi?

Peki İman Eksikliği ise neden psikiyatriye, psikoloğa ve antidepresalara ihtiyaç duyuluyor?

Mesela bütün kişilik bozuklukların sebebi aileden kaynaklı sevgi, ilgi eksikliği ve travma sonucu olduğu belirtiliyor. ...

Ve, eğer iman eksikliğinden kaynaklı olsa Allah'a inanmayan ibadet etmeyen insanların da bu hastalıklara sahip olması gerekmez miydi?

Bu aileden, çevreden kaynaklı olunca nasıl İman Eksikliği oluyor. Çocuğun ne suçu var burada? Ailesini seçmek iman eksikliği ile alakası nedir?

Ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında? Gerçekten bütün bu psikolojik hastalıklar iman eksikliğinden mi yoksa farklı nedenlerden mi kaynaklanıyor?

https://bendeyazarim.com/Yazar/News/9058/Sevgisizlik-Bencillik-Ve-Stres...-Ahmet-SAYDIN

#psikolojikhastalıklarınsebebiNEDIR?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel -
Güncellemeler
+1 yıl
Bu sorunun net cevabına hala ulaşamadım.
İman Eksikliği mi
Sevgi eksikliği mi
Beyinde ki serotonin eksikliği mi?
Sizce bütün psikolojik hastalıkların sebebi "İman Eksikliği mi" ?
Cevapla