
Peki siz nasil bir ses tonuna sahipsiniz?
#Ses tonu.

Gecen arabayla gidiyoruz beş arkadaş konuşuyoruz filan bir ara ben sustum bir arkadaş arabadaki ya konuşsana kanki sesin cok hoş senin
ilk bir recep ivedik bakışı attım sonra tokadı patlattım banamı yavşıyo ne yapıyo anlamadım mınasfdfjlksdjidumun tpu :D
Gür sayılır ince değil kalın gibi yeşilçama iyi dublajcı olurdu benden
Aynen kiminin sesi en kısığa alsanda kulaklıktan dışarı fırlar :-) yok benim sesim normal ama çok heyecanla anlatıyorsam o meseleyi benim sesim de gür çıkar
Iyiki benim sesim de o derece gür degil ha 😁bu arada senin sesin çok kısık ve ince bir ses gibime geliyor aceba tahminim doğru mu 🤔😁
Bazen ince çıkar bazen kalın belli olmuyor :-)
Iyi bakalim 😊
:-) :-)
Teşekkür ederim :-)
Rica ederim.
Cevap
9Cevap
Yıllardır kendimde anlam veremediğim tek konudur. Normal ses tonum ince softtur tize yakın. Ama gerginlik ve sinir anında kalın ve çok gür çıkıyor. Hatta ne böğürüyon derler.
Seslendirme işiyle uğraşan birisiyim ve o anda neyi nasıl vurgulamak istiyorsam o ses tonunu kullanıyorum ve bu herkes için geçerli dır bence
Gür, evdekiler konuşturmuyor bile sessiz ol diyorlar
Orta ve ince arası bir ses tonuna sahibim.. 😊
Uzun saçlının ince ayarlı ses tonu 😁
Peki 😊
Sesim çok cırtlaktır, sorma gitsin :D
O zaman milletin basinin etini yersin sen 😊
Bir de agzini egerek konusuyorsan tam olur zaten 😊
Bilirsin sen kibarlasacagim diye var konusmak 😊
O zaman var köylü şivesi konusmak 😊
Ee sen de karar ver köylümüsün şehirli mi 😊
Kendimi radyo programina katilmis gibi hissettim muzik mi caliyor arka planda, istek sarki isteyebilirmiyim 😊
İnce. Civciv gibi bişeyim :p
Safinaz gibi olmasin 😊
Yok yok civciv :p
Peki 😊
Çok az ince ve tiz, orta da olabilir bilmiyorum.
Tok ses 🔊
orta ve tok
sakin ve soft
Pek ince sayılmaz
Gür biraz :)
Bilmem :S
Baretonum ben
Normal.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar