En iyi en güzel şeylerin insanı mutlu edeceğini düşünenler, mutluluğun aslında en iyisiyle olmayacağını ne zaman anlayacaklar?

En iyi en güzel şeylerin insanı mutlu edeceğini düşünenler, mutluluğun aslında en iyisiyle olmayacağını ne zaman anlayacaklar?
Hep en iyisini ister insan..
Gerçi en iyisini istemek çocukken büyükleri tarafından aşılanır
Filancanın kızı oğlu böyle sen neden böylesin diyerek
çocuk hırs yapar iyi bir okula girmek için canını dişine takar..
Sonra yine başlarlar..
filancanın kızı okul birincisi falancanın oğlu bak ne güzel iş bulmuş okulu derece ile bitirmiş
sonra yine hırs yapar çocuk en tepeye çıkmak için
iyi bir meslek sahibi olunca..
Falanca bak ne kadar zengin akıllı adam buldu ya da bak filanca nasıl güzel kız buldu ailesi de zengin..
evlenene kadar bir bireyi ailesi çevresi bir şekilde yönlendirir.
sanırlar ki en iyisini elde edince insanlar mutlu olacak..
Ama zengin aile ile evlenen birisi mutlu olmayabilir hayalindeki mesleği yapmayan birisi hayatından sıkılabilir..
Her şeyin en iyisi en güzelinin insanları mutlu edeceğini düşünen insanlar
Bu düşünceden ne zaman vazgeçerler sizce?



En iyi en güzel şeylerin insanı mutlu edeceğini düşünenler, mutluluğun aslında en iyisiyle olmayacağını ne zaman anlayacaklar?
Cevapla