Mesela aklınızda bir şeyler var ama ''Ya gerçekleşmezse? '' diye düşünüyorsanız da hayal kurar mısınız?
Bu da şarkınız;
#Sonsuzluk
#aeternitas
Bu da şarkınız;
#Sonsuzluk
#aeternitas
Kurduğum hiçbir hayal gerçekleşmedi. Artık sanki benim hayal kurduğum şeylerin olacağı varsa da hayal kurunca olmayacakmis hissine kapılıyorum. Bazen cok istediğim şeyler hakkında hayal bile kurmuyorum
Gurarım
Hayal kurmayı çok severim gerçekleşmese bile hayalini kurmak bile beni mutlu eder.. hatta bazen abartırım, çevremdekiler yok artık yeliz okadarda değil derler 😂😂😂
Umudumu kaybetmem
Cevap
25Cevap
Hayal kurmak benim en sevdiğim aktivitem. Nasıl kurmam 😄
Gerçekleşmiyorsa hiç değilse bir kerecik hayalimde gerçekleşsin kafasında yaşayaraktan her şeyi hayale vurabilirim.
gerceklesmeyecek diye birsey yok hayalindeki birseyi yapmak senin elindedir cabalamak basrmak tir herzaman
Değerlendirirken yapabilecekleri ve olabilecekleri acılarından bakarım bunu yaparken hayalleri kullanıyorum zaman zaman..
Ben zaten hayatımda düşündüğüm istediğim hayal ettiğim hiçbir şeyi gerçekleştiremedim gerçekleştirememde zaten
Hayallerim pek gerçekleşmesede kurmaktan vazgeçmem..
Hemen aninda kurarim vebunu seviyorum umut veriyo bana:)))
Gerçekleşmeyeceğini düşünüyorsam hayal kurmam.. boşuna o toplara girmem😅
Kurardım, önceden. Sonra olcakmış gibi yapıp tekrarlar vaziyette olmadığını gördüm, bıraktım.
Her halde bu sayede 250 kere evlenip, 300 kere boşanıp, 8500 kere de aldatmışlığım olmuştur.
İster istemez hayal kuruyorsun 😐 Sonra hemen Şeyma kendine gel diyip toparlanıyor gibi oluyorum 🙄
Azıcık bir umitle ne hayaller kurulur biliyomusun sen
Hayal kurmayı sevmiyorum plan yapıp sadık kalmak daha keyifli geliyor
Yeniden hayal kurmaya başladım.. Eğer olabilme ihtimali varsa kurarım
Yıkılmasından korktuğum için hayal kurmaktan vazgeçtim
Gec elde edilen birsey ise hayal etmenin pek de anlami kalmaz.
Ya gerçekleşmezse demiyorum. Zaten gerçekleşmeyecek bari hayal edeyim diyorum
Gerceklesmeyecek diye hayallerini kurar orda yaşatırım
Aşırı hız yapan hayaller gerçeklere çarparak durur
Stops..✋🏻
Sevemediğim özelliklerimden biridir; elde edemeyeceksem hayalini de kurmam. Dolayısıyla pek hayal dünyam hareketli değil.
Ben hayalimi kurayım da gerçekleşmezse de dursun bir kenarda
Sen ne diyon yaa ben hemen evlilik hayalleri kuruyom 😂😂😂😂
Realist düşünürüm. Mesela şu an benim araba alma gibi olasılığım yok o yüzden hayal de kurmam
Gerçeklere dayanarak hayal kurulmalı sanki bilemiyorum altan bilemiyorum.
mutlu olmak icin kuruyorum hayalini
ister istemez kuruluyor
Hayal kurmaktan vazgeçmem ve çekinmem.
İmkansız diye düşünüyorsam bile hayalini kurarım
evet birçok kez kurdum hala kuruyorum🤗
hayal bana göre değil..
Evet hayal hep kurarım.
Olmama ihtimali yüksekse kendimi çok kaptırmam
Umut fakirin ekmeği 🙄
Evet yenmeye çalıştığım kötü bir alışkanlığım
Yok hayal olamaz hep gerçek olur çünkü
hayal dunyam genistir
Hayaller artık korkutucu geliyor bana
Hayır, kurmam.
Yine de kurarım :D
evet kurarım
Başlamam.
Evet, çok fazla.
Hayir
bazen.
Anında...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar