Hiçbir kızla yüz yüze gelip konuşmadım, ne yapmam lazım?

Kızlarla hiç aram yok telefonda konuşuyorum fakat hayatım boyunca hiç bir kızla yüz yüze gelip konuşmadım ne bi kafeye gidip konuşmadım bişi yapmadım napmam lazım yardımcı olabilirmisniz şimdi hemen çevre diceksiniz erkek liesinde okuyorum ordada hiç kız yok zaten napmam lazım sınıfımdaki arkadslarda full kız arkadsları war tabi eski okullarda yada çevrelerinde bnim hiç kız arkadsım yok birazda utangacım ne derler o kız ayarlamak için piç olmak lazım tabiriyle öle birisi değilm .. Kız arkadaş bulsamda tıp war yakışıklıym ama muhabbet yok
Güncellemeler
+1 yıl
aslında bende suc war hiç atılım yapmıorum kızlara karsı hıc konusmuorum artık neden bılmıorum ypmak ıstıorum konusmak ıstıorum ama olmuor artık nedense ggalıba korkuorum yapamam buna benzer seylerden yapamıorum
Hiçbir kızla yüz yüze gelip konuşmadım, ne yapmam lazım?
Cevapla