Günümüzde bir çok insan, karakterini farklı şekilde lanse edebiliyor. Bu sayede, insanların ne düşündüklerini, ne hissettiklerini bilemiyoruz. Bu durum ya çok iyi oyuncu olmaktan, ya da güçlü görünmeye çalışmaktan kaynaklanıyordur. Belki de bir diğeri, güçlü görünmek. Duygularını gizleyen, mutsuz olduğu halde mutlu gibi görünen insanlar vardır. Sizce bu insanlar gerçekten güçlü müdür? Ya da tam tersi güçlü görünmeye mi çalışıyordur?
Mutluluk oyunu oynayan insan güçlü müdür? Yoksa güçsüzlüğünü mü gizliyordur?
Belki de güçlü görünmek zorunda bırakılmıştır. Kendimden örnek vereyim o an öleceğimi bilsem yine de gülerim, mutlu görünürüm, elimde olan bir şey mi bilmiyorum. Ama defalarca duygularını hislerini içine attıysan bir süre sonra alışkanlık yapıyor tepki veremiyorsun hiç bir şeye. Bazen de düşünüyorum hiç mi kimse anlamaz bu kız neden hep gülüyor, ya da hiç mi derdin yok diye kimse mi sormaz, ya insanlar gülünce herkesi mutlu sanıyor ya da ben gerçekten çok iyi oynuyorum.
Mutsuz insanı güçsüz diye tanımlamak anlamsız olur. Mutsuzluğunun sebebi nedir önemli olan budur. Bazı acılar ne kadar güçlü olsanda, insanı mutsuzluğa sürükleyebilir.
Mutluluk oyunu oynayan kişiye geldiğimizde ise buda görecelidir. Belkide artık mutsuzluktan sıkılıp, kendini o şekilde yatıştırıyordur. ya da mutsuz gözükmekten çekiniyordur. Tam olarak bilemeyiz :)
En İyi Cevaplar