Sinirli, agresif, belki de zaman zaman küfürbaz olan, sürekli sarmaya bahane arayan geçimsiz babasını sevmeyen erkeğin; karekter olarak farkında olmadan zamanla babaya benzemesi nasıl bir ironi?
Sevgisiz büyüyen erkeklerin sevgiyi kendi içinde bulması zor mu?
Babasını sevmeyen erkeklerin büyüdükçe babalarına benzemeleri hakkında ne düşünüyorsunuz?
Derlerya hani, katranı kaynat kaynat olmaz şeker cinsine tükürdüğüm cinsine çeker O misalse demek kardeş :) Şaka bir yana da istesek te istemesek te rol model o bize. Hafıza da yer edinmiş bir kişilik. Eğer sağlam bir toparlanma süreci yaşamadıysa kişi. Benzeyecek tir..
Hayır ben tam tersiyim babam çok huysuz biridir mesela küfürbaz değil ama çok huysuz hiçbişeyi beğenmez bağırır çağırır birinin yanında bağırır falan ama ben ona benzemedim hiç
En İyi Cevaplar