
#Yağmur

Huzurlu , mutlu , sevinçli ve buna benzer her cümle..
Hele de dışarıda yağmur yağar iken , evde çayımı yudumlar iken kitabımı okumak kadar keyifli bir şey yoktur..
Ya da senin soruya koyduğun gif'te kii gibi yağmur damlalarının pencerenin camından süzülür iken , yarışı hangi damlanın kazanacağı benim için ayrı bir eğlencedir doğrusu.. 😊
Ve yaa tam bu havarda yağan yağmurda çıkıp sırıl sıklam ıslanmak gibisi yok (tabi bu kısmı çok yaptığım söylenemez , annem çok kızıyor çünkü hasta olacağım diye) 🙈
Ama en güzeli de ne biliyor musun?
Yağmurun ardından yayılan miiis gibi toprak kokusu , o kokuyu bir kutuyu hapsedip ömrüm boyunca koklarım o derece seviyorum.. ☺
Yani demem o kii ; Yağmurun değerini bilen yaşamanın değerini bilendir aynı zamanda..
Şükürler olsun kii yağmuru , bereketi gönderen ve yaşamayı sevdiren Rabbim'e..
Ne güzel yağmur diyince bütün sevdiklerini yazmissin, annen niye kiziyor peki sana 😊
Yazınca ben sıkılırmıyım sence, sen istediğin kadar yazabilirsin sana serbest 😊ayrıca her anne öyle herhalde 😊
Uzun saçlı ise ayrı bir üzerine düşülür tabii 😊
Dua etme vaktinin geldiğini hissederim hep. yapmur yağarken balkona çıkar yağmuru izler, derin derin nefes alır dua ederim, o toprak kokusu beni benden alır :-)
Aynen yağmur insani herseyden arindiriyor huzur veriyor 😊
Elhamdülillah :-)
😊😊
Sabahları yağmur, kar, rüzgar ne olursa olsun ilgimi çekmiyor. Ama gece vakti en ufak esinti bile ayrı bir anlam kazanıyor bende.
Huzur doluyorum acıkcası içimi anlamsız ama hoş duygular kaplıyo... hatta Şu an ankarada atıstırıo.. Harika!!
Ne güzel 😊
Cevap
9Cevap
normalin üstünde duygusal sürekli sigara içesim gelir balkona çıkıp müzik ve kahvede varsa şapsahane olur
Müzik ve kahve olabilir de sigara içmemeni öneririm 😊
Harika hissediyorum bu yüzden her gece yağmur sesiyle uykuya dalıyorum
Yağmuru sevdigimden huzur dolu hissediyorum. Yağmur yağarken edilen dua kabul olur derler yoğun dua iştahım geliyor
Kabul olmasi dileğiyle o zaman 😊
Hayırlısı :)
Sicak olduktan sonra alişamadim yağmura kar bile yağdı ama şimdik yine Güneşli serin ama güneşli 👯
Yagmur güzeldir aslinda 😊
Peki 😊
Yağmur
Huzur
Bundan daha mutluluk ne olabilir ki;)
Aynen öyle 😊
uykulu, evden çıkmak istemeyen, pijamalarla oturan biri hissederim
Garip 😊
huzur doluyor içim.
heleki yürüyorsam o yağmur da
çok seviyorum
ıslanmışım
aman saçım bozulmuş
umrumda bile değil:)
ki yaz yağmuru ise en sevdiğim..💕
Evden çıkarken değil ama eve gelirken ıslanmayı severim.
İçinden geçeni yazmış adam be 😄
Yağmurda huzurlu hissediyorum genelde, daha çok ferah bir hava oluyor.
Yağmurun sesi ve sonrasında gelen toprak kokusu bana huzur verir hep.
Üşümuş hissediyorum şu anda
Yagmur mu yagiyor orada peki 😊
Evet yagiyordu
Dua ederim hep ben
En güzeli.
Evet her yağmur damlasini bir melek indirirmiş, arada bize de dua et 😊
Peki karsilikli edelim 😊
Rahatlamış ve huzurlu :)
Hoşuma gidiyo.. huzurlu hıssedıyorum..
ıslak 😂
Ilginc 😊
Huzurlu ve hüzünlü.
Duygu karmaşası.
Nerde olduğuma bağlı
At kaçırmış olmasın seni 😊yahu şu nickini ne zaman görsem gülesim geliyor 😁
😂😂 o kadar meşhur oldum mu ya :)
huzunlu
sinir olmuş
hüzünlü
Huzursuz.
Severim yagmuru.
Bilmiyorum
Hüzünlü
Huzurlu
huzurlu
Yagmurlu 😊
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar