Bir sene konuştuk sevgili olmuştuk aramızda el ele tutuşmaktan başka bişey yaşanmadı. Yıllar sonra bugün gördüm onu çocuğu olmuş sarı saçlı, yeşil gözlü öyle güzel , öyle şirin ki değişik bir duyguya büründüm.
Ondan sonra 4 sene konuştuğum bir sevgilim vardı bir çok şeyi yaşadık evlenmeyi düşünüyoduk 1.5 yıl önce ayrıldık tartışmadan ve işsizlikten daha sonra memur oldum. Bigün onu gördüğümde de aynı mı olur?
buna benzer bir anı sı olan var mı?
Ondan sonra 4 sene konuştuğum bir sevgilim vardı bir çok şeyi yaşadık evlenmeyi düşünüyoduk 1.5 yıl önce ayrıldık tartışmadan ve işsizlikten daha sonra memur oldum. Bigün onu gördüğümde de aynı mı olur?
buna benzer bir anı sı olan var mı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar