Eski sevgiliyi yıllar sonra Çocuğuyla görmek. Bu duyguyu yaşayan var mı ?

Bir sene konuştuk sevgili olmuştuk aramızda el ele tutuşmaktan başka bişey yaşanmadı. Yıllar sonra bugün gördüm onu çocuğu olmuş sarı saçlı, yeşil gözlü öyle güzel , öyle şirin ki değişik bir duyguya büründüm.
Ondan sonra 4 sene konuştuğum bir sevgilim vardı bir çok şeyi yaşadık evlenmeyi düşünüyoduk 1.5 yıl önce ayrıldık tartışmadan ve işsizlikten daha sonra memur oldum. Bigün onu gördüğümde de aynı mı olur?

buna benzer bir anı sı olan var mı?
Eski sevgiliyi yıllar sonra Çocuğuyla görmek. Bu duyguyu yaşayan var mı ?
Cevapla