siz ne kadar kinci oldugunuzu biliyomusunuz ya da bakin bakalim dogrumu? ben terazi 2 saniye ve bu bence dogru😂😂


belki iki ay.. oda belki.. ama ben sarsılmıssam ıste o vakıt kaınat geri sonene kadar!
hiç sorma :(
en sevmediğim özelliğim :(
teraziyim doğru kin tutamam niye kin tutmak istiyorum ben 😂
bende istiyorum ama olmuyo
Kinci değilim aslında. 🙈
Cevap
18Cevap
kıncı degılım kıncı ınsanı da hayatıma almam. bu tur ınsanların cogunda suca meyillilik olur. zararlı tıpler. burc ozellıklerine ınanmadıgım ıcın pek ıplemedım orda yazanı. zaten bana uymuyor
Ben 2 saniye bile duramam..😃
Tabi büyük bişey değilse gayet doğru bir açıklama olmuş..
Tamamen saçmalık.
Boğa burcuyum ve hayatımda hiç kimseye gram kin gütmedim.
Hahahah ikizler burcuyum
30 saniye değil ama kin tutmam unuturum :)
Aslanim ben. ve kinciyim.
Lâkin, dinimden dolayi, kin tutmaktan nefret ederim
Kova 1 yil demişler ama kin tutmam ki ben:) konuşmam en fazla.
Koç da sevdiğim kişilere kinim 2 saniyede geçer eğer ona aşırı gıcıksam bir ömür :D
bunlar hikaye boga burcuyum kin tutmam
balik :D yok daha neler
2 gün
Uymuyor kinciyimdir.
Ben aslanım ama kindar değilim
kova bazen 1 yıl bazen 1 gün
1 yıl diyor ama yalan
ama benimki gonlumu alana kadar olucakdi 😂
ikizlerim ömür boyu tutuyorum ne olcak şimdi
30 sn demişler ayıp etmişler..
Bir kaç aymı bir kaç sene bence
Aslanım ama kinci değilimdir
2 gunmus nah 2 gün
dahamai cok
Birine kim tuttuysam mümkünü yok asla isinamam
o kadaruda kotu be
Hayir
terazi çok doğru :D
oğlak burcuyum ama çok kıncı bır ınsanım
Başak doğru değil.
Sonsuza dek
Sonsuza dek...
Terazi
basagımm
Koç :D
Oglak
sonsuza dek 8)
Balık burcuyum
yengec yıllarca 😊
Bir kaç ay.
Başak
balık ben 😂
Akrep
ikizler
yengeç ghghghgh
30 saniyemis
Boga ve ksinlikleole
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar