Bazen diyorum ki keşke zeki biri olabilseydim , Bu hayat çok acımasız değil mi?

Büyük haksızlık bu , zekasını kullanmayan zeki insanlar , zekalarını haketmiyorlar. Boşa harcıyorlar.

Benim gibi insanlarsa , o kadar çok hırslı ki , ama yinede zeki olamadıkları için düzgün bir şey elde edemiyorlar.

Bugüne kadar bir sürü kitap okudum. Ücretsiz hızlı okuma eğitimleriyle , hızlı okuma konusunda iyi bir yetenek kazandım. Hayallerimdeki gerçekleştirmek için çok çabaladım. Hayalimdeki oyunu programladım. Halada hobi olarak programlamaya devam ediyorum.
Matematiğe hayran oldum kimi zaman,
kimi zaman zeka sorularının mantığına odaklanıp çözmeye çalıştım kimi zaman kendi zeka sorularımı oluşturmaya çalıştım
kimi zamansa ticaretin kalbini anlamak istedim, sürekli analiz üzerinde çalıştım.
Planlar yaptım, çözüm için bazen gece gündüz çalıştım.

Ama zeka , hep engel oldu bana.
Hep!

Zekanızın sınırına ulaşmadığınız da anlamazsınız. Ulaştığınızdaysa zekaya ihtiyaç duyarsınız.

Zeka bana hep engel oldu, hırsım inancım o kadar kuvvetliydiki zamanın nasıl geçtiğinin farkında bile olmuyordum.
Ama zeka, zeka yüzünden hep yavaş çalıştım hep yavaş ilerledim.
Hep yavaştım.

Bu dünyadan nefret ediyorum. Adaletinden nefret ediyorum. Çünkü zekasını kullanmayan zeki insanlar çalışmayarak, keyif peşinde koşarak boşa harcıyorlar , bunu haketmiyorlar!
Bazen diyorum ki keşke zeki biri olabilseydim , Bu hayat çok acımasız değil mi?
Cevapla