Kızlar diyor ki; "Sevgilimiz olsa bile başka bir erkekle flört etmek keyifli oluyor bazen" doğru mu?

Böyle yapan var mı kızlar yazar mısınız? Yaptınız mı hiç?
Kızlar diyor ki; "Sevgilimiz olsa bile başka bir erkekle flört etmek keyifli oluyor bazen" doğru mu?
Cevapla