
Taş kalpli misiniz? Oyle oldugunuzu size düşündüren nedir peki?
Yoksa pamuk kalpli misiniz? Peki size bunu dusunduren nedir?
Hadi bakalım pamuk eller klavyeye, tuşlara 🎈

Kişisine göre değişir. Mesela sana pamuktan öte bir şey. Geri kalan herkese master card asd
Genelde taş kalpliyim ama kapılarımı açımca pamuk 😁
Digerlerine kötü ol zaten. Kiskanirim 😎
O zaman Tan 😍
O zaman dans 😁
https://youtu.be/EfKPD7Q7Gtk
Kırdığım, kırıldığım oluyor ama taş kalpli değilim. Övünmek gibi olmasın ama pamuk kalpli bir kalbim var 😇
tas kalpliyim. ben kiriliyoruz iste sonra umursamaz tas kalpli bir adam olduk en sonunda
Bu hale getirenler utansin mi 😕
Annem yumuşatıcı kullandı
o yüzden pamık gibi
Rica ederim 😄
Cevap
16Cevap
Taş, bana duyulan duygular, değer benim için bir şey ifade etmiyor. Herhangi birini kırmam bende bir his uyandırmıyor. Hiçbir şekilde bağ kurmuyorum. Birinin sevmesi bende hiçbir anlam ifade etmiyor, his uyandırmıyor kısaca duygusuzum...
Pamuk kalpliyim😂
Acıma duygum aşırı fazla yanlışlıkla karınca ezsem üzülürüm sinek akrep arı bile öldürmem bana zarar verseler bile😅
Hep iyi Düşünürüm kimsenin kötülüğünü istemem filan😅
İnsani olarak pammık yanımda demir kalır Allah nasip eder verirse büyük hedeflerim var insani olarak. Lakin yeri geldimi tank gibide bir kalbe ve vicdana sahip olurum bom :/
İkisini de barındıran özelliklerim var gibi sevdiklerim konusunda pamuk soğuduğum ya da sevmediğim kişilere taş oluyor kalbisim
İyi kalp liyim ben sokakta birini görsem ağlıyon bende ağlıyorum hatta gidip teselli etmeye çalışıyorum
Kalbim yumuşak kuzum ondan hep yüreğim gözümde akar gider gözyaşım
Kişisine göre bazen taş kalpliyim ama genelde yumuşak kalpliyim.
Pamuktan daha yumuşak daha hassas bir şey varsa ondanım
Bazen taş oluyor pambık gibi kalbim. Bende şaşırıyorum
Taş kalbini atta gel ne oluur.
Duruma göre değişir.
Taşım, sevmediklerime karşı.
Pek çözemedim Hayricim 😨
Bende seni pek cozemiyorum Sedefcifim 😕😕
İntirisan 😨
Bence de intirisan 😧
Şeker ve taş karışımı
Pammık gibi, hem de ilk günkü gibi.😄
Pamuk gibi kalbim var ama saklarım
Hic bir zman tas kalpli olmadim.. olamam da
bazen tas, bazen pamuk gibi
pamuk gibiyim. Ama ters halim serttir baya :)
Keşke bendeki kalp herkeste olsa diyorum
Kimisine göre vicdansız kendime göre mantıkçı
Bilmem kişiye göre değişiyorç
Ben bilmem eşim bilir
taş kalpli değilim odunum
çıra benim kalbim.
Pammuk gibiyimdir
Pamuk gibi tabiki😊
ikisinin arasında
Tas.
Kalbim çok yumuşak
Pamık kalpliyim
Pammih gibin
Açıp bakcam simdi
Sence? :)
Pambik gibi 😍
Hayır daş gibi :D
Inanmam 😎
Çok değiştim ben artık. Ben eski ben değilim.
O eski haliiiinden eser yok simdi djskks
Yufka yürekliyim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar