Bazen bir hata yaparız ya da hata değildir bize göre her neyse ama bir başkasına yaptığımız şey hata gibi gelir ve neden bunu neden yaptın diyip hesap sorarsa ne cevap verirsiniz?

#AhİrisVahİris🏊
#GripOlmuşİris😪
#AcıÇekenİris🛀

Karşımdakinin bana ne kadar yakın olduğunagöre tepkim değişir. Eğer alakasız biriyse pardon da ben yanlış yaptığımı düşünmüyorum, beni yargılamak sana düşmez derim ve bu kavgaya kadar gidebilir. Eğer gerçekten yakınım biriyse neden böyle düşündüğünü sorar açıklama yapmasını isterim. Açıklaması mantıklıysa belki haklı olabilirsin ama gayet de gerektiği gibi tepki verdiğimi düşünüyorum, ayrıca hesap sorar gibi tavrın çok rahatsız edici derim... Bazı durumlarda karşındakine göre yapıcı veya yıkıcı olmak gerekiyor, her şeye ters tepki vermek zannımca doğru değil ^
Sen kimsinde bana hesap sorma gereği duyuyosun derim.
Tabi kimin sorduğunada bağlı
"Ben olmadığın için bunu yapma nedenimi de asla bilemeyeceksin. Lütfen gider misiniz?" derim.
Susarım konuşup ta yoramam kendimi
Cevap
18Cevap
Yaptığım şeyler için kimseye hesap vermek zorunda değilim. Aynı zamanda onlarında bana böyle bir hesap sormaya hakkı yok.
Hesap sorabiliyorsa beni tanıyor ve hesap sorabilecek kadar değer verdiğim birisidir açıklarım durumu...
Hep dikkat ettim. Ne dedilerse genelde doğru çıktı o yüzden dedikleri benim için önemli. Üstelik birşey kaybetmedim
eğer değer verdiğim biriyse bişey demem ama haddini aşarsa hayat benim hayatım kimseye hesap verme zorunluluğum yok derim
Sanane yaptım derim olur biter. İnsanları yargılamam ben o yüzden onlarında beni yargılamasına izin vermem. Ki yargılanacak şeyler yapmam
SANANE kardeşim benim işlerimden sanane her şeye burnunu sokma derim biraz azarlarım yoksa azıtıyorlar...
Benim geçtiğim yollardan geçmedin benim kararlarımı yargılayamazsın! Derim
sanane ya sana hesap mı vericem diyorum. çünkü kimse bana hesap sormaz.
soramaz.
Sen Kimsin? uzerine vazife olmayan islere ka-ris-MA
Kim olduğu ve nedenine göre değişir ama genelde bak dalgana oluyor
Açık yüreklilikle neden yaptığımı söylerim ayrıca hesap sormasına gerek yok
Önemsemediğim bir kişi umrum dışı olur.
anammısın babamammısın esımmısın sanane zuppe
kim sormuş niye sormuş neden sormuş?
Sanane lan yalak derim
sen kimsin ki bana hesap soruyorsun derim
aditasyonu getir derim hesap sorarsa.
Benim hayatım, benim tercihlerim..
benim yerime sen mi yanacaksın?
canım istedi yaptım sana ne derim
Öyle cesur biri yok hayatımda.
Kimsenin haddine degil
Hesap vermem kimseye hayırdır yani
Sana ne lan yalakkkk derim
Hesap verme gibi bir aliskanligim yok
ya besege derim.
Sektir git 😒
Sana ne
Taniyamadim?
Sen kimsin derim😀
bu hayat benim
hesap vermem
kimene
sana neeeee
Sana ne?
işine pak derim pezevvnk
Sanane derim
Hesap vermeyi sevmem
Astr lnnn
Duruma göre değişir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar