Hiçbir hikaye uzun değildir, çünkü hayat kısa. Sen farkında mısın kendi hikayenin kısalığından?

Katı değilim, içim boş.. Gözlerimin ardında uyuşmuş, felç olmuş bir mağara, bir cehennem kuyusu, alaycı bir hiçlik duyumsuyorum...


Hiçbir hikaye uzun değildir, çünkü hayat kısa. Sen farkında mısın kendi hikayenin kısalığından?


Güncellemeler
+1 yıl
Güncel...
Hiçbir hikaye uzun değildir, çünkü hayat kısa. Sen farkında mısın kendi hikayenin kısalığından?
Cevapla