Özlem sonucu kemiklerini kırarcasına sarılmak mı yoksa "ay canım çok özlemişim" deyip yanaklardan makas almak mı?

Ben özlem duygumu ya ah diyene kadar kocaman sıkarak sarılarak gösteririm ya da kucaklayıp etrafımda çeviririm. Ya siz?
Özlem sonucu kemiklerini kırarcasına sarılmak mı yoksa "ay canım çok özlemişim" deyip yanaklardan makas almak mı?
Cevapla