Biriyle iliski yaşadın mi diye soran erkeğe ne cevap verilir?

Yani daha tanişali 1 ay oldu olmadı yazisiyoruz daha buluşmadık bile. birşeyim değil bu arada ilk buluşma olacak yakinda neden soruyor ki? Bu rahatlik nereden geliyor yoksa ben mi abartiyorum?
Biriyle iliski yaşadın mi diye soran erkeğe ne cevap verilir?
Cevapla