Eltim olacak kızla kıyaslanmaktan korkuyorum? Çok zıttız ve simdeden bunun tribine girdim haklımıyım sizce?

Ben hala aciktan liseyi bitirmeye calisiyorum üni istiyorum ama biraz geriden gidiyorum simdi.. o ise üni menzunu mühendislik bitirdi ve simdi güzel bir ise başladı kendi isi olmasada ben normal asgari ücretle calisyorum. benim sorunlu bir ailem var biz aksamlari oturp sohbet bile etmiyoruz ve aram çok iyi değil bbm bikere annmin baskisi yüzüneden evi terk etti ve döndü ve bu olayi biliyorlar🙁 onun ise geniş bağları kuvvetli bir ailesi bile var babasina çok bagli değer veren bir kiz bu bile eziklik duygusu yaratiyo bende 🙁 sempatik konuşkan sosyal özgüveni çok yüksek ukala birazda öyle bir kiz ben ise özgüven eksikliği yaşıyorum çekingen ve çok konusmayi sevmeyen biriyim. o hep basarili olmuş ben ise şuanda hala ellerim bomboş. yani asiri derecede farklarımız var ve biz ayni aileye gelin gidicez. sizce kıyaslama olur mu çok takintımı yapıyorum 🙁
Eltim olacak kızla kıyaslanmaktan korkuyorum? Çok zıttız ve simdeden bunun tribine girdim haklımıyım sizce?
Cevapla