İnsanlara neden iyilik yaramıyor , insanoğluna ya da kızına neden kötü davranan yaranıyor?

bence çok ilginç bir durum. iyi olunca saf , mal oluyorsun , kötü olunca kimseden ses seda yok , bir nevi iyi oluyorsun.
İnsanlara neden iyilik yaramıyor , insanoğluna ya da kızına neden kötü davranan yaranıyor?
Cevapla