Surekli aglayan erkekler hakkında ne dusunuyorsunuz?

Surekli aglayan erkekler hakkında ne dusunuyorsunuz?

Aglamak eziklik degildir yanlis anlamayin. Ama bazi insanlar en ufak tefek meselelere bile agliyor. Bunu yapan kizlara "bu kiz cok piremses, cok citkirildim, cok duygusal" diyerek normal gorenler de var tabi. Fakat ben erkeklerin her seye aglamasini onlara yakistiramiyorum (erkekler aglamaz demiyorum herseye aglamaz diyorum).
Peki siz bu konu hakkinda ne dusunuyorsunuz?
Surekli aglayan erkekler hakkında ne dusunuyorsunuz?
Cevapla