Yalnız da kalabilirim dünyanın sonu değil ya diyenler neden bir süre sonra yalnızlıktan şikayet ederler, siz yalnız mısınız?

Yalnızda kalabilirim dünyanın sonu değil ya diyenler neden bir süre sonra yalnızlıktan şikayet ederler, siz yalnız mısınız?
Yalnızlık bir seçim bazen bir zorunluluk olabilir..
Ancak yalnız insanlar dünyanın sonu değil bende yalnız yaşarım derler ve umursamaz bir tavırla yalnızlığı savunurlar.
Ancak zaman içerisinde evrildiğinde yalnızlıktan şikayet etmeye başlarlar
peki neden insanlar yalnızlığı savunurken bir süre sonra yalnızlığa isyan ederler?
Peki siz yalnız mısınız? bu sizin seçiminiz mi zorunluluk mu
yalnızlıktan şikayet mi ediyorsunuz yoksa seviyor musunuz?



Yalnız da kalabilirim dünyanın sonu değil ya diyenler neden bir süre sonra yalnızlıktan şikayet ederler, siz yalnız mısınız?
Cevapla