Bazen yenilgiyi kabul etmek gerekir. Ama bu işin kolayı, bana kalırsa. O bazenlerde, savaşmak gerekir; düştüysen ayağa kalkman gerekir. Yenilgiyi kabul etmek, bir pes ediştir. Ne demiş bir Japon: ''yedi kere düş; ama sekiz kere ayağa kalk''
Bu direnmeyi maalesef ki 'yenilen pehlivan güreşe doymazmış'a benzeten var. Savaşın ilk dakikasında, beyaz bayrağı göndere çekmek isterseniz... Siz bilirsiniz.
Ya siz ne düşünüyorsunuz? Bir insan, direnebildiği kadar cesurca savaşmalı mı, yoksa ilk ayağını burktuğu vakit savaşı mı bırakmalı?
Bu direnmeyi maalesef ki 'yenilen pehlivan güreşe doymazmış'a benzeten var. Savaşın ilk dakikasında, beyaz bayrağı göndere çekmek isterseniz... Siz bilirsiniz.
Ya siz ne düşünüyorsunuz? Bir insan, direnebildiği kadar cesurca savaşmalı mı, yoksa ilk ayağını burktuğu vakit savaşı mı bırakmalı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar