Aslında banane , Ama ister istemez aklımdan '' kim bilir nelere bulaştı kızın yüzüne bak , kim pataklamış ki acaba? '' diye geçirtirim çooook belirgin büyük bir yaraysa. Yoksa iplemem tabi.
Ön yargılı değilimdir, bir kaza sonucu, benim de yüzüm de, bir hafta boyunca büyük bir çizik vardı. Bu zaten insanı yeterince rahatsız ediyorken, çevredekilerin kişi'deb korkması da cabası
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Metrobuste yaniniza yuzunde koca bir yara izi olan biri otursa ne dusunursunuz o kisi hakkinda? Tırsar mısınız?
En İyi Cevaplar