Eğer bilmeden kalbinizi kırdıysam gerçekten kusura bakmayın 🙏


Bizler Müslümanız bilmezmisiniz ki peygamber Efendimiz s. a. v demiştirki kalp kırmak 70 defa kabe'yi yıkmak kadar günahtır. Kalbi kırılan ol ama kalp kiran olma, ezilen ol ama ezen olma. Saygı ve sevgilerimle.
çok güzel ve anlamlı paylaşım.
bunu da kulağıma küpe yapacam.
teşekkürler.
Bu aralar en iyi görüşlerim peşpeşe geliyor.
Kendini bilen kullanıcılar görmek güzel.
Teşekkürler.
Cok haklisin sacma sapan seylere deger veriyoruz ama hayatimizdaki ozel insanlari istemeden de kirabiliyoruz oysa hayat cok kisa degmez kalp kirmaya
Çok güzel bir soru, evet keşke kalp kırmamak içinde çaba gösterebilsek.
Cevap
31Cevap
SENİ TEBRİK EDİYORUM !
Çok güzel bir konuya değindin.
Millet karşısında ki kişinin kalbini "Anasının Porselen Takımı" sanıyor galiba.
Belki kalp kemikli değil, kemiği yok ama
En çok da kırılan odur daima.
Hiçbir eşyanın bir kalp kadar değerli olduğuna inanmıyorum. Ve bir kalbi kırmanın geçerli hiçbir sebebi olamaz diye düşünüyorum.
valla onu bunu bilmemde abimin sinirlenip 4700tl lik bilgisayarımı kırması üzerine yemişim kalp kırılmasını
Hep karşımdakinin kalbine değer verdim. Benimkini kırdılar
hep erkeklermi kalp kırıyor ya bayanlar? bardaktaki çay soğursa birdaha ısinirmi?
mesaj engelini kaldırırmısın mümkünmü?
Olurdu ama malesef insanlar acımadan kırıyor kalbimizi
ben insanları kırmam..
ya hayatımın içinde olurlar, ya tamamen dışında..
Çok haklısın. Bizi makineleştirme çabaları da bundan mı acaba?
Telefonum herşeyim kafamı kırarım telefonuma dokundurmam. Hadi bir mesaj atıp ulaşamazsa
telefon kırmada herhalde rekorum vardır kalp kırmadada :)
Bazen hayvanlık edip kırsamda, ben daha çok kırılırım.
bu nu yanlis sizmizsler erkek kadina lalp bermesi lazm
Neden kalbi kırılan sadece kadınlarmış ve kalp kıran sadece erkeklermiş gibi gösteriliyor?
Biraz ters bir yapım var sözlerim sert tir ama elimden geldiği kadar kimseyi kırmamaya çalışırım
çok doğru bir söz 👍
Düşündürücü ve güzel bir söz. Evet olurdu.
Kimsenin kimseye saygısı kalmadı ki artık.
Haklısın gerçekten öyle :D :D
Kalp kırmak en kötüsü de bu
Senin nickinde hayır yok :)
Demi çok güzel olabilirdi.
olurdu da işte
bende o beceri yok
Zaten kırmamaya çalışırım
İnanki her şey kırılmamak için😂
Ben kırmamaya uğraşıyorum
Gösterirlermi sence tabiki de hayır
Ben aksine sürekli telefon kırıyorum. :)
Gördüğüm en güzel soru
Sonuna kadar haklısın. ..
Düşüyo Önemsemiyorum..
Lüks telefonumu kızınca yere çok çarptığım oldu
Haklısın ama karşıdakini dileyemiyoruz
evet bencede haklısın
Cok guzel olurdu
aslinda daha iyi olurdu ama kirmadan yapamiyoruz
ınsanlar o kdr değerli değil dikkat tmem
Ah nerde o düşünce!
Çok haklısın
haklısın :))
Olurdu
Yok Özlem 😃
Hehe
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar