Amaç nedir.. ? Instagramdan direct ten atip atip duruyor.. Ustelik benden 8 yaş buyuk... Ustelik sirketten arkadasim.. Ustelik cok dertlesiriz o tarz dostuz...
Bir kadın dostumun bu fotoları atıp sürekli ne iyi dmi demesi?
O seni pek dost olarak görmüyor gibi. Sadece bu fotoğraflarla yapılan yorumun doğruluk payı ne olur bilmiyorum ama sana yakın olmak için bu yolu seçmiş. Belki de aranızdaki yaş farkını sorun edip etmediğini öğrenmek istiyordur. Rahatsızsan açık açık bunu neden yaptığını sormanın yardımı olur diye düşünüyorum. İş yerinde de çekinmesi gereken sen değilsin, o :)
Her zamankinden daha ilgisiz davran. O resimleri attığında görüldü at. Veya bir yolunu bul abla veya kardeşimde laf aralarında senden büyük olduğunu anlasın.
karşındaki sana deli divane aşıkmış gibi tavır takınıp havalara girme ama ümit de verme bu onu çok kırar. biraz mesafeli olup, her şekilde arkadaş kalacağınızı hissettir.
En İyi Cevaplar