Öğretmen olmak istemiyorum... içeriği de okuyun lütfen fikir verin derdime ortak olun hiç değilse?

şu an ingilizce öğretmenliği okuyorum okulun bitimine daha var 1. sınıftayım fakat hiç ama hiç istemiyorum bu mesleği. hep hayalimdir gezmek farklı yerler görmek ve sırf bu sebeple dil seçtim ingilizce öğreneyim de yol açılsın amaçlı. anadoluda doğan büyüyen bir kızım 19 yaşındayım 20 olacağım. ne ailem öyle zengin ne de beni hep destekleyen bir ailem var. yani gezicem desem ne işin var otur çalış derler. ama ben kesinlkle bu mesleği istemiyorum. gezgin insanları hep çok kıskanırım şuanda deli gibi gezme isteği var içimde fakat hayat malum. mecburen okumak zorundayım mezun olmak. 2. döneme sayılı günler kaldı. bu dönem kendim için bir şeyler yapacağım hayatıma yeni 1 hobi kattım. ama nasıl aşacağım bu yolları nasıl olmak istediğim yerde olacağım.. İÇİMDE HEP sen yapamazsın, paran yok, bak insanşar geziyor, tembelsin tarzı düşünceler geçiyo ve ne kadar bastırmaya çalışsam d abaşka hayatlara özenirken buluyorum kendimi. lütfen beni anladığını düşünenler yorum yapsın başka yoruma ihtiyacım yok.
Öğretmen olmak istemiyorum... içeriği de okuyun lütfen fikir verin derdime ortak olun hiç değilse?
Cevapla