Kızlar, Kızlar kendi dengesizliklerinize nasıl katlanıyorsunuz? Bir insan kendini bildiği halde neden düzeltmez?

Resimdeki gibi konuşmadan önce fişin takılı olduğundan emin olun bir zahmet. Bir iyi bir kötü halleriniz insanın ömründen ömür götürüyor. Ne yapmaya çalıştığınızı bilmiyorsunuz bence. Neden bile bile insan dengesiz, çelişkili davranır anlamsız. Bunun yanında her şeyi bildiğinizi ya da farkettiğinizi sanmanız da içler acısı. Kendi kafanızda bir şey kurmadan işin gerçeğini muhatabınızdan öğrenin. Yeteri kadar zeki düşünmenizi engelleyen faktörler var. Mesela körü körüne sevmek. Bu da aşırı kıskançlığı getiriyor sizlere. Bu kıskançlıklar da aşırı kuşkuyu.

Bu soruyu açmam için tetikleyen bir iki kişi oldu. Evet şimdi kendinize özeleştiri yaptığınızda neden böyle bir kuruntuların içine ya da dengesizlik içine giriyorsunuz söyler misiniz?
Kızlar, Kızlar kendi dengesizliklerinize nasıl katlanıyorsunuz?  Bir insan kendini bildiği halde neden düzeltmez?


Kızlar, Kızlar kendi dengesizliklerinize nasıl katlanıyorsunuz? Bir insan kendini bildiği halde neden düzeltmez?
Cevapla