Resimdeki gibi konuşmadan önce fişin takılı olduğundan emin olun bir zahmet. Bir iyi bir kötü halleriniz insanın ömründen ömür götürüyor. Ne yapmaya çalıştığınızı bilmiyorsunuz bence. Neden bile bile insan dengesiz, çelişkili davranır anlamsız. Bunun yanında her şeyi bildiğinizi ya da farkettiğinizi sanmanız da içler acısı. Kendi kafanızda bir şey kurmadan işin gerçeğini muhatabınızdan öğrenin. Yeteri kadar zeki düşünmenizi engelleyen faktörler var. Mesela körü körüne sevmek. Bu da aşırı kıskançlığı getiriyor sizlere. Bu kıskançlıklar da aşırı kuşkuyu.
Bu soruyu açmam için tetikleyen bir iki kişi oldu. Evet şimdi kendinize özeleştiri yaptığınızda neden böyle bir kuruntuların içine ya da dengesizlik içine giriyorsunuz söyler misiniz?
Kızlar, Kızlar kendi dengesizliklerinize nasıl katlanıyorsunuz? Bir insan kendini bildiği halde neden düzeltmez?
Dengesiz olduğumu kabul ediyorum. Dengesizim ama bu özelliğim bana başka avantajlar da sağlıyor. Ben "manuel ayar"da olan insanlardan değilim tek bir özelliğim değişince diğer tüm özelliklerim de otomatik olarak değişir dolayısıyla en iyi halimde nasılsam, onu koruyorum. -Gecen bol olsun.-
Benim özellikle son zamanlardaki gözlemlerimden yola çıkarak açtığım bir soruydu. Yoksa genellemeyi seven biri değilim. Tabi ki herkes kendi penceresinden bakarak soruyu cevaplayabilir. Yoksa genellemeyi seven biri değilim. Her iki cinste de olabilir karakter meselesi ama dakikasında bir insan değişemez. Böyle olunca da tek taraflı açmış bulundum soruyu yanlış anlaşılmasın.
Konu ne olursa olsun sonra tabiri caiz it gibi pişman oluyor mu oluyor bu kızlara has bir durum değil misal erkeğinde dedikoducu su yok mu off kızdan değil erkekten de korkacaksın bu devirde 😅
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Kızlar, Kızlar kendi dengesizliklerinize nasıl katlanıyorsunuz? Bir insan kendini bildiği halde neden düzeltmez?
En İyi Cevaplar