Elinize geçen fırsatları erteleyerek, değerlendirme vakti geldiğinde "çok geç artık" dediğiniz zamanlar oldu mu?

Önümüze, bir sürü telafisi edilebilmesi için fırsatlar sunuluyor..
Ve bu fırsatların elimize geçer geçmez değerlendirilmesi gerekirken, bizim bu fırsatları erteleme gibi bir lüksümüz var mı? Hayır yok. Erteleyerek elinize geçen son fırsata da, geç kaldığınız gerçeği ile yüzleşmek nasıl bir duygu? Asıl suçlu, bu fırsatların kıymetini bilmeyen bizler de mi yoksa o fırsatı hiç haketmeyen insanların eline bırakan kişilerde mi? ... İkilemde kalıyorsunuz öyle değil mi? Çünkü nerden bakarsanız bakın, iki tarafta aynı suçluluk duygusunu paylaşıyor..

#BirTutamAşkk
#Elinizegeçenfırsatlarıertelemeyin
Elinize geçen fırsatları erteleyerek, değerlendirme vakti geldiğinde "çok geç artık" dediğiniz zamanlar oldu mu?
Cevapla