İnsanı dış görünüşüne göre yargılamadan;sadece İNSAN olduğu için;en büyük nimet gözüyle bakmak ne büyük bir erdem midir?

İnsanı dış görünüşüne göre yargılamadan; sadece İNSAN olduğu için; en büyük nimet gözüyle bakmak ne büyük bir erdem midir?
İnsanı dış görünüşüne göre yargılamadan;sadece İNSAN olduğu için;en büyük nimet gözüyle bakmak ne büyük bir erdem midir?
İnsanı dış görünüşüne göre yargılamadan;sadece İNSAN olduğu için;en büyük nimet gözüyle bakmak ne büyük bir erdem midir?
Cevapla