http://i.hizliresim.com/zaPZJ9.gif
Hoşlandığı anlamına geliyor mu? Ne zaman tanışacak artık benimle he Terazi erkekleri? :(
Bende bir terazi olarak diyorum ki bak erkekler kadınlara nettir ya sever ya sevmez. Ama kadınları anlamak zordur. Yani sevgilisi olmayan birine bile samimi davranabilir. Bu yüzden de erkekler ikilemlerden anlam çıkarmaya çalışırlar. Kİmse reddedilmek istemez. Evet senden hoşlanıyor olabilir de. İnan bak o bu davranışı boşver. Çok ciddiyim. Git yanına davet et. Konuşmak istediğini söyle ama herkesin içinde değil. Rahat olabileceğiniz bir kafede söyle gözlerine bak ve de ya farkettim bana baktığını kalbindekileri mi açılmak istiyorsun. Söyleyebilirsin kırmam terslemem seni düşüncelerini duymak istiyorum de. İnan bak hemen açılır sana olur ya da olmaz. Sen adım at belli ki belki açılamıyor. Ya yanlış anladıysam tavırlarını dyordur. Ya reddederse beni diyordur.
Mesela ona derin derin bakıyorum beni görsün, ondan hoşlandığımı anlasın diye. Ama sadece 1 kez buna tepki verdi; ona bakışlar attığımda o da bana kısa kısa merakla bakmaya başladı belli etmeden.
Salı günü de ben dersteyken geçiyordu, bana flört bakışını attı sanki (ufak bir gülümsemeyle ve gözlerini kısarak), 5 saniyelik falan. Belki de bana bakmamıştır, başka birisine bakmış dedim ama sınıfımda oturanların hepsi kendi derdindeydi.
Şimdi bakışlar atıyorum, o pek tepki vermiyor gibi..
Öyle kaçamak bakışlar atma yanına git sürekli gözlerinin içine bak sürekli onunla ilgilen. Belli et ben buradayım der gibi. Onunla çok vakit geçir. Sürekli yanyana ol. Yani kendini ona çok alıştır. Senin olmadığı bir anı düşünemesin. Aklına girmeyi de ben mi öğreticem. Kadınsı ol işte
Aynısı been. Bence o şu an reddedilme korkusu ile hoşlantı duygusu arasında gidip gelmekte biraz cesaret ver bence gülümse gerekirse numaranı vermeye çalış ki ben bu zamana kadar hiç bir kızdan telefon num isteyemedim çekindiğmden, numarasını yollamışlardır genelde :D
Ben olsam arkadaşıma gülümsüyormuş gibi yapıp gülümserim yani öyle bir durum da muhakkak gülümserim ya sana ya başkasına 😀
Hoşlanıyorsan ilk adımı at bence 😊
Sayılır ama ne gelip konuşması çekingenliğine bağlıı dikkatini daha çok çekersin ama
Son günlerde pek bakmadı bana ama bugün ben dersteyken geçiyordu, bana yan bakış attı hem de 5 saniyelik falan. Yani ufak bir gülümsemeyle ve gözlerini kısarak. Belki de bana bakmamıştır, başka birisine bakmış dedim ama sınıfımda oturanların hepsi kendi derdindeydi... Niye öyle bakmış olabilir, hem de durup dururken?
Konuşmak için daha neyi bekliyorsun ki 😊
Ama daha önce, yani önceki hafta ve dün ben ona uzun uzun bakıyordum, o da umursamıyormuş gibi davranıyordu. Ben baktığımda bakmıyordu. Çok dengesiz sanki. Konuşmak için o bana gelmeli çünkü korkuyorum tepkisinden, hem o sürekli arkadaşlarıyla beraber, onlar da dalga geçer.
Korkmamalısın terazi erkeği olarak dengesiz olduğumuzu kabul ediyorum amaa 😂 korkulacak tepki vermeyiz hiç yoktan ben yapmam yani
Açılır ama biraz yardımcı olmalısın yani yanyana geldiğiniz de selam ver mesela ya da adres sor gibi şeyler
Gül bahçesine ulaşmak için kaktüsleri geçmek gerek 😊
bence çocuk da şu an soru işaretleriyle boğuşuyor yakında soru işaretleri gizemli geldiği için ve gizemde insanı çektiği için bişeyler yaşayabilirsiniz. ama elini çabuk tutmalısın çünü etrafta yılaan çok :D çocuğu bir anda kaparlarsa gitti
Cevap
28Cevap
Terazi burcu erkeği kafasında netleştirdiği bir kıza kesinlikle ulaşma yolunda iletişime geçer heleki senin dediğin bu durumlar neticesinde kafasında netleşmiş isen gelicektir belli edici bir durum sergileyecektir. Ama senin sorunu değiştirsek daha doğrusu beynindeki bu soruyu? Terazi erkeğini nasıl vs diye düşüneceğine bu çocuktan etkileniyorum ben giderim konuşurum açıkca diye düşünebilirsin. Güçlü gözüken kadınlar erkeği reddedemiyeceği bir duruma sokar 😊
Estağfirullah ben teşekkür ederim 😊
Cesaretini toplaması baya bir zaman alacaktır. Adam gibi adamsa bunu anlayacak ve adım atacaktır. Konuşabileceğiniz bir ortam ayarlayabilirsin (yalnız kalabileceğiniz) .
Düşüncesini net bir şekilde sor. Ama cesaret de ver zira adım atmayacaktır. İyice emin olana kadar da bekler.
Dediğin gibi tipik terazi işte. Kendimden biliyorum, huyum kurusun.
Son günlerde pek bakmadı bana ama bugün ben dersteyken geçiyordu, bana yan bakış attı hem de 5 saniyelik falan. Yani ufak bir gülümsemeyle ve gözlerini kısarak. Belki de bana bakmamıştır, başka birisine bakmış dedim ama sınıfımda oturanların hepsi kendi derdindeydi... Niye öyle bakmış olabilir, hem de durup dururken?
Bende teraziyim fakat böyle şeyler yapmam uğraşmam direkt konuşurum. Bu kişiyle alakalı bir durum burç olayı değil yani, bunları yapan bir kişiyse karşındaki bir sonraki seni itisinde neden itiyorsun müsaade istesene diyebilirsin veya bakışırken gülümseyebilir yanından geçerken merhaba diyebilirsin
Sen daha iyisini bilirsin rica ederim 😉
Sana doğru bir adım atarsa sen 2 adım at.
Senden bir adım uzaklaşırsa sen 2 adım uzaklaş.
Bir terazi ile dans etmenin en etkili yolu budur.
Yani onun ritmini yakala. Onun adımlarına uy. Bırak dansı o yönetsin.
@NeoZeus Yardımcı olur musunuz? Nasıl davranmalıyım ona?
Son günlerde pek bakmadı bana ama Salı günü ben dersteyken geçiyordu, bana flört bakışını attı sanki (ufak bir gülümsemeyle ve gözlerini kısarak) hem de 5 saniyelik falan. Belki de bana bakmamıştır, başka birisine bakmış dedim ama sınıfımda oturanların hepsi kendi derdindeydi... Şimdi yine pek bakmıyor. Uzaklaşmalı mıyım?
Eğer çekingen bir tip ise senin biraz yaklaşman gerek bir merhaba ile baslayip daha sonraki gunlerde ufak ufak muhabbet edebilirsen onada cesaret gelir sonrasi oda senle ilgilenir konusur ama senden hoslaniyormu onu bu sürec gosterir illaki :)
Bende teraziyim de hoşlanma vardır birazda onu fark edip onla konuşmanı istiyordur tanış konuş ama unutma çok uzun sürmez terazi burcu erkeği ile tartışırsan haksız olursun genelde haklı çıkar kendini ezdirmez ona göre
aynı ben bu çocuk ya😂 yapacak bir şey bulamayıp sacma sapan şeyler yapıyor. O seni takip edip ilk adımı falan da atamaz takip et sen onu bir yerlerden o dökülür sonrasında
Hoşlanıyor kendini geri çek ama arada gülmeyi ihmal etme senin gülüşün onu sana çekecektir
Niyetin neyse yekten yavaş yavaş belli et yavaş yavaş hem kendinden hem dde senden emin olsun bu arada takip etme nedenin ne
Gurur yapmayacaksın kanka çünkü teraziyeki gurur kimse de yoktur ben teraziyim sırf reddedilme tereddütü yüzünden benden hoşlanan kızlarla bile konuşmadım ama iyi sever teraziler sağlam sever temiz sever o yüzden sen ilk adımı at konuş çocukla çok şey kazanırsın hiç bir şey kaybetmezsin
Ama zaten ona çok açık bakışlar atıyorum, yetmez mi? :( Sadece 1 kez tepki verdi ona bakışlar attığımda, bana kısa kısa merakla bakmaya başladı belli etmeden. Şimdi bakışları atıyorum, pek tepki göstermiyor.
Ben de gururluyum ve çekingenim onun gibi :( Ona baktığımda bana tepki göstermediğinde gururum kırılıyor... Sosyal medyada hesabı silinmiş, yoksa eklerdim onu, fotoğraflarını beğenirdim... Ama gerçek hayatta ona yaklaşamam, zaten onun yanında sürekli arkadaşları var, dalga geçerler
Yalın'ın bir sözü var ya ''Aşkta cesur olan kazanır.'' :) Cesur ol ;)
Terazi burcuyum. Onu cesaretlendirecek şeyler yap. Muhabbet etmeye çalış. Onunla ilgilendiği belli et bakışlarınla, gülümsemeyle. Çok urkektir dikkat et :)
Son günlerde pek bakmadı bana ama bugün ben dersteyken geçiyordu, bana yan bakış attı hem de 5 saniyelik falan. Yani ufak bir gülümsemeyle ve gözlerini kısarak. Belki de bana bakmamıştır, başka birisine bakmış dedim ama sınıfımda oturanların hepsi kendi derdindeydi... Niye öyle bakmış olabilir, hem de durup dururken?
Ben teraziyim. Açık açık senden hoşlanıyorum de. En fazla red eder. Ama emin ol hiç senle alay etmez bu tavrın için teşekkür eder. Kabul edersede eşit sevgi ister.
bekle sabret yeri geldiiğin kendi gelicekdir uygun ortam zaman bekliyodur bende teraziyim
Son günlerde pek bakmadı bana ama bugün ben dersteyken geçiyordu, bana yan bakış attı hem de 5 saniyelik falan. Yani ufak bir gülümsemeyle ve gözlerini kısarak. Belki de bana bakmamıştır, başka birisine bakmış dedim ama sınıfımda oturanların hepsi kendi derdindeydi... Niye öyle bakmış olabilir, hem de durup dururken?
sizle alakalı ince detayları takip etmeye başlamışsa sizden hoşlanıyor demektir kesinlikle yapmacık olmayın asla sevmez ince olmaya çalışın teraziyim
bende teraziyim bir . kız beni. sosyal. medyadan eklerse direk yürürüm :)
O terazilik değil kardeşim yokluk. Aynı dertten muzdaribiz :D
Bende teraziyim teraziler dengesiz derler ben öyle değilim ama sanki seninki biraz dengesiz :)
Teraziyim bence yanına git soru sor tanış vars ilgisi belli olur
Utangaçtır bu tipler birşeymi söyleyeceksiniz de baktığı zaman cesaret ve hoşlandıysan :)
Aynı ben biraz bekle bir yerde cesaret edecektir
https://i.hizliresim.com/qjV19d.gif
Böyle baktı galiba :D
Son günlerde pek bakmadı bana ama bugün ben dersteyken geçiyordu, bana yan bakış attı hem de 5 saniyelik falan. Yani ufak bir gülümsemeyle ve gözlerini kısarak. Belki de bana bakmamıştır, başka birisine bakmış dedim ama sınıfımda oturanların hepsi kendi derdindeydi... Niye öyle bakmış olabilir, hem de durup dururken?
terazi olarak ne desem bilemedim
Son günlerde pek bakmadı bana ama bugün ben dersteyken geçiyordu, bana yan bakış attı hem de 5 saniyelik falan. Yani ufak bir gülümsemeyle ve gözlerini kısarak. Belki de bana bakmamıştır, başka birisine bakmış dedim ama sınıfımda oturanların hepsi kendi derdindeydi... Niye öyle bakmış olabilir, hem de durup dururken?
valla utangaç olur net
Görüş Paylasmisim Daha Evvel
Valla bence al karşına konus be kaubedeceksin ki uaa
valla en fazla hayır der gerisi boş
Kitap yazsaymistin 😊
terazi burcuyum yardimci olabilirim
Merhaba. Hoşlandığım çocuk var. Eskiden bana sürekli bakıyordu. 2 sefer beni arka arkaya itip pardon dedi, arkamda yürüyen arkadaşım da mahsus yapmış gibi dedi. Bir hafta önce sanki flört ederek baktı bana 5-6 saniye boyunca, ufak bir gülümsemeyle ve gözlerini kısarak. O andan sonra pek bakmadı. Yani yanımdan geçerken bana bakmıyor, hoşlanmıyor mu? Bana karşı neler hissediyor olabilir bu çocuk?
o sana baktığında sende onun gözlerine bakiyormuydun yoksa goz ucuyla farkettirmeden kesiyormuydun
öncelikle özgüveni olan bir erkek orası belli ve senlede iletişime geçmeye çalışmış
hayatına birisi girmis olabilir acikcasi seni uzmek istemem ama terazi erkegi sonucta seni sende ona pas verseydin orda sanirim senle yururdu simdi senle olmak istiyor olsaydi hayatina baskasi girmezdi belki piskolojik sikintilar yasiyordur bir süre bildigin biseyler var mı onun hakkinda
sigara yakıp geleyim
geldim
git yanına otur veya boyle bis dersde olur ya toplanir herkez o topkanmada bir masada onun yanina gec mesela sanki sansa denk gelmis gibi seviyorsan bak hoslaniyorsan demiyorum seviyorsan arasira bacagina bacaginla deyebilirsin bu da baya etkili
o zaman çarpmayı dene terslerlse ki teraziyse sen carpsan bile o özür diler soğuksa umut gitain sana yatkinsa üzerine cok duser sevdiginin kilina zarar gelirse teraziler kendilerinden geçer
rica ederim umarüm yardımcı olabilmisimdir
Bu konu hakkında hiçbir fikrim yok
Teraziyim, kimseden hoşlanmam.
sen adım atıcan
çok uzun yazmıssın be :D
Dötüne dirhemleri sokıyosa hoşlanmıştım.
N bilelim ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar