Dış görünüşümle alay ediyorlar. Cok moralim bozuluyor?

Teneffustte arkadasimin yanina gitmem gerekiyordu. Bende gittim. Arkadaşımla konuştuğum sırada önümde oturan camış:
"Öğh şu tipe bak midem bulandı" felan dedi. Ben de ben sana tavuk g.. une benziyorsun diyor muyum felan dedim sinirimi biraz bastirdim ama moralim hala cok bozuk. Onlardan uzak durmama ragmen gelip durduk yere dis gorunusumle alay ediyor yok maymun yok bilmem ne. Her ne kadar cigeri bes para etmez insanlar olduklarini bilmeme ragmen boyle soylenmesi beni cok kiriyor. Ama belli etmiyorum.
Teselliye ihtiyacim var. Cevaplarinizi bekliyorum tesekkurler simdiden.

Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaslar kilolu değilim boyum 1.62 kiloma ise yaklasık 2 hafta once baktim 52 kiloyum. Ayrıca sivilceli birisi değilim. Böyle olsaydım bile dalga geçemezsiniz hakkınız değil. Ayrıca bir arkadasin yazdigi gibi de cikolata ve tatli tuketmiyorum.
Dış görünüşümle alay ediyorlar. Cok moralim bozuluyor?
Cevapla