Erkeklerin sonuç odaklı olması hakkında ne düşünüyorsunuz?

Erkeklerin sonuç odaklı olması hakkında ne düşünüyorsunuz?

Çoğu insan bu durumun farkında değildir. Halbuki erkekleri bayanlardan ayıran en büyük özellik sonuç odaklı olmalarıdır.

Bu durum normal yaşantılarında ve çalışma hayatında avantaj sağlar. Fakat aşk ilişkilerinde resmen çıkmaza sokar. 😄

Çünkü hedefine kitlenmiş füze gibi davranır gözü başka hiçbirşey görmez. Bu tarz erkeklere bakış açınız nedir? Yoksa sorun kadınların süreç odaklı olmaları mı?

Şimdi gitar zamanı 🎸🎸🎸🎸




Erkeklerin sonuç odaklı olması hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla