
"Herkes kalbinin ekmeğini yer" derler.. Peki sizce herkes ettiğini bulur mu?
Hadi bakalım pamuk eller klavyeye, tuşlara 🎈

Evet insan ne yaşarsa hayattan da onu görür. Bu yaşam döngüsü gibi bir şeydir.
Ayrıca ben sana küstüm :( Beni bir değil iki değil üç değil dört hiç değil taaammm 234567876543 kızla aldatıyorsun
Oha öyle bir sey olur mu 😮😮
Onlar oyk boyyyk sen benim pancikellamsin 😍😍😍😍😍
Yerim senin nazını tribini 😍😍😍😍
Sana ozel bir hitap bulucam. Bulunca soylicem 😍
Onlara uzulmesin diye diyom. ama sadece sana icimden gelerek yaziyom. cunku sen bitanesin asd 😍
Herşeyin hesabı diğer tarafa kalmıyor. Kimse yaşattığını yaşamadan da gitmiyor. Ben inanıyorum bu söze.
Sen inaniyorsan tamamdır ❤
İşte budur bir hatunceğzi daha tavladım 😍😍😍
Kiz valla benim de ısındı kanım firindan çıkmış misali 😍😍
Herkes kalbinin ekmeğini yicekse
Biz trabzon ekmeği yicez o zaman :)
Trabzon ekmegi nasıl oluyor 😄
Google amca;
Trabzon ekmeği
Üff yaa bir kere de boyle cevap vermeyin 😂😂
Hıa
Katılıyorumda gif alakasiz olmuş.
Herkesin gifine kimse karışamaz asd
Ulan. Asfg elestiri yapmakta yasak 😐
Burada patron benim
Bayrampaşa'da görüşelim asd
Benim patronum olamazsin asla 😀
Görüşelim 😎
Cevap
14Cevap
Doğru kesinlikle:) Bu dünyada ya da diğer dünyada ama mutlaka. Bu sözü sevdiğim insanlardan biri diyordu ama kim diyordu, hatırlamıyorum:)
-Gecen bol olsun.-
Dün kalbim çok güzel ekmek yapmış yedim harika bişeydi.. tadı damağımda kaldı
Gülmem gerekiyordu galiba burada =//
Herkes kalbinin ekmeğini yerse açlıktan ölürüm ben.
Bak işte buna bende inanıyorum 😂😂😂
Benim diye söylemiyorum, bendeki kalp bunu haketmemişti...
Herkes kalbinin ekmeğini yiyorsa kötüler neden iyi yerdeler? İyi ve hassas insanlar bu dünyandan erkenden göçüp gidiyor hertürlü acıya maruz kalıyorlar ben bu söze katılmıyorum
Boyle laflari hic sevemedim. Herkes te sair olmus anasini satim
Eden bulur. yarına kalır da yanına kalmaz hiçbirşey
Sözden hiçbir şey anlamadım :/
Şincuk beybisi sen ne yasatirsan onu yaşarsın gibi bir şey asd
Hmm, oyle demekse katılıyorum :D
Katilmasaydin ben de katilmazdm zaten 😍
Herkesi tavlamada 1 numaraya yükseldin. ❤
Herkes ekmeğinin peşinde sözüne katılıyorum ben
Himm bu da bir seçenek asd
Ekmeğimizin peşindeyiz biliyorsun 😏
Senin kalbinin ekmeğini ben yiycem asd
Bandıra bandıra asd
😂😂😂😂😂😂
Süperdi bu sjsjsjs
Katılmaz mıyım katılıyorum tabi 😂😂😂
Ne zamandir gozukmuyorsun sitede 😄😄
Finallere çalışıyorum mahvoldum 😂😂😂
Ooooow durumlar fena o zaman. Kolay gelsin beybi 😂😂😂
Teşekkür ederim 😍😂
Rica ederim beybito 😂😂
Doğru bir söz 🙂
Eden elbette bulur. Allah gönül rahatlığı versin 😇
gönül öyle olsun ister ama her zaman öyle olmaz
Nasıl olur peki?
sen kalbinin ekmeğini yerken bir bakarsın biri de seninkine habersiz ekmek banıyo.. tam olarak böyle bişe..
Benim kalbim kocaman
Ekmek bandırıp yiyeyim dicem ama senin hırto damlar şimdi 😂😂😂
Hırto he 😒 benim sadece karşı cinse alerjim var 😂
Geldi zırtapoz =//
😒😒😒
Yani.. bir anlamda doğru
No309 izlenmiş 😊
Sjjsjs bende diyordum bakalim kim yakalayacak beni 😍😂
Yakalandın 😁😁
Valla Kaderinde Ne Varsa Onu Yaşarsın 😎
Evet. Allah gerçekten kalbe göre veriyor
katılıyorum
Bağzan diyelim
yoo yanlış
katılmıyorum
Evet
Hayirr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar