
Bu zamana kadar kime seni kaybetmekten korkuyorum dediysem hepsini kaybettim.
Artık kimseyi kaybetmekten korkuyorum. Ama kaybetmekte istemiyorum :)

Seviyorsan korkarsn kaybetmekten. Şu an gecmiste yedigin kazıklardan dolayı böyle hissizlesmis gibi hissediyorsun fikrini degistiren biri olurza yine kaybetmektn korkarsn diye dusunuyorm
Gidene Bye dedim umrumda degil gelene hosgeldin😊Beni kaybetmek istemeyen hic pismanlikta yasamaz😊... cümlem sanki biraz karisik oldu idare etcen artik😅
Söylediğim herkesi kaybettim.
Artım o söz benim için anlam ifade etmiyor.
iddalı değil sadece yitirilmişlerin raporu farzet.
ne yapalım yanı serefsızlık yapana şiir mı yazalım.. :)
Cevap
2Cevap
hiç kimse vazgeçilmez değil unutursun biter yerine yenisi gelir hep
Herkesin kaybetmekten korktuğu birisi vardır. belli etmese bilee
Kaybedecek birşeyim yok herkesi kaybettim
Umarım
İnsanlara bağlanıp, yaşam sürmek neyin kafası..
Sevmeyeceksinde, sen bile emanetken bu dünyada birilerine sahip olma isteği neden..
Aşk aptal işi, mantıklı olmak akıllı işi.
Genelde beni kaybederler sonra pisman olurlar
Artik kaybetmekten korktugum tek kisi annem.
Kazanmadım ki kaybedeyim.
Annem babam. Gerisinin koy g. ne rahvan gitsin!
Hayat arkadaşımı kaybetmek istemem..
Çok oldu. Ama hiçbiri değerini bilmedi ve gitti
gidişlere bilet veriyoruz ama dönüşler iptal :D
Aynen oyle :)
korktugum icin kaybettim bence
Yok.
hayır yok
Kendimi kaybetmekten korkuyorum
Kaybettim vardı
yoktur
seen
Varr
Yokk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar