Bu tür durumlarda kişi kendi isteğiyle zorla hissettiremez bu durumu. Bilinçli yapmıyorsun ama bilinçaltın kendini buna inandırıyor. Kendine sürekli iyiyim dediğin anda bile iyi hissedebilirsin bazen. pozitif düşün pozitif ol meselesi gibi.
örnek vermek istedim ama aklıma eski bir yaşanmışlık geldi yarıda kestim :) platonik aşık olup açılmak istersin ama hayallerindeki gibi olmayacağını bilirsin ya aynı şey işte. bu boşluk hayallerimizle dünyanın gerçeklerinin çatışmasından kaynaklanıyor.
En İyi Cevaplar