İnsanlardan uzaklaşıp kendi içinize dönmenizin sebebi neydi?

Yoruluyor insan yaşadıkların dan. Kırılmış ve incinmişdir düşünemiceğinden fazla derin yaralar almışdır.
İnsanlardan uzaklaşıp kendi içinize dönmenizin  sebebi neydi?
Herkesin yaşantısı aynı değildir. Mutluklar birbirene benzer ama acılar ayrı ayrıdır.
Peki sizi insanlardan uzaklaşıp sizi kendi içinize dönmenizin sebebi neydi?

Sevgiyle kalın...
İnsanlardan uzaklaşıp kendi içinize dönmenizin sebebi neydi?
Cevapla