Bingöl'de üniversite okuyorum. Kızları çok güzel ve bakımlı olmasına rağmen erkekleri niye bu kadar bakımsız sıradan?

Bana mı öyle geldi? Bilgisi olan varsa yazsın
Bingöl'de üniversite okuyorum. Kızları çok güzel ve bakımlı olmasına rağmen erkekleri niye bu kadar bakımsız sıradan?
Cevapla